“God service, God mad, Gode priser”
Anmeldelse af Miami Restaurant & Bar

Miami Restaurant & Bar
nr. 15 af 213 Restauranter i Side
Køkkener: Grillmad, Tyrkisk, Bar
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt for 28. september 2016 fra mobile enheder

Havde hørt godt om denne lille restaurant/bar, så den skulle prøves.
Ved ankomsten, bliver man mødt af det mest venlige personale, og du føler dig straks velkommen.
Da jeg ikke spiser gluten, sørgede de for, at tilpasse maden.
Man får god solid mad og priserne er gode.
Fik chicken casserole, sydende varm i lerfad. Velbekomme.

Tak, Lars K

Anmeldt for 28. september 2016

Hyggeligt sted og meget venligt personale. Maden var ikke noget vildt, men fornuftig. Som de fleste andre restauratner i Tyrkiet får du meget for pengene.

1  Tak, Morten A
Anmeldt for 8. september 2016 fra mobile enheder

Restauranten ligger forholdsvis skjult og ikke en man ser fra gaden, men gør jer/dig selv den tjeneste og besøg dette dejlige sted. Servicen er helt i top og ligeledes maden. Det er ikke sidste gang vi spiser der

Tak, Julie L
Anmeldt for 3. august 2016 fra mobile enheder

Kære alle gæster
Jeg bor på et 5 stjernet hotel i side
Med all incl men ønskede ud og spise allerede efter et par dage . Vi fandt Miami og det var bare helt perfekt ❤️
Vil klart anbefale dette til alle jer der er i side . Lige fra vi kom følte vi os hjemme ,
Det er den bedste service og sødeste medarbejder 5 stjernet herfra ❤️
Maden er helt i orden og super stemning .
Vi har kun været her og spise efter første besøg . Vi vil altid komme tilbage hertil . Vores søn på 12 vil slet ik hjem . Det dejligste sted ❤️priserne er os i orden

1  Tak, Camilla D
Anmeldt for 1. august 2016 fra mobile enheder

Fandt dette sted her på tripadvisor. Bor ellers på et femstjernet hotel, 14 km herfra.
Dette sted er ikke mindre end fantastisk med pil opad!!
Når vi vil spise på Miami, kører personalet 14 km for at hente os, som ellers koster 25 euro i taxi. Super god service!!!
Personalet er super søde, og man føler sig hjemme.
Priserne er meget meget rimelige, og maden er intet mindre end fantastisk.
Dette sted går man ikke forkert i byen, og kan anbefales at besøge.
Peter klint Denmark
Er blevet så gode venner, med personalet i løbet af den sidste uge, at de var med os på en fed bådtur.....
Snyd ikke jer selv for dette fantastiske sted.

1  Tak, Peter K

Har du været i Miami Restaurant & Bar? Fortæl om dine oplevelser!