“Fantastisk sted”

nr. 1 af 210 Restauranter i Side
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt for 25. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant, hvor både maden og servicen er i top. Der er mulighed for at sidde helt ude og se solnedgangen.
Kan varmt anbefales.

2  Tak, Anne Sofie R

Anmeldt for 16. maj 2017 fra mobile enheder

Lækker mad, god service, dejlige omgivelser og blomster på bordet - det dur'!
Vi blev mødt af en smilende og imødekommende vært, som viste os hen til vores reseverede bord. Bordet var flot bedækket af nyplukkede blomster.
Fra bordet kunne vi glæder os over synes af havet og solnedgangen.
Maden var utrolig lækkert og der var kræset om anretningen.
Alt i alt en herlig oplevelse!

Tak, Nikolaj K
Anmeldt for 11. september 2016 fra mobile enheder

Det er med største fornøjelse at være tilbage, taget de seneste måneder i betragtning for Tyrkiet. Q Beach Restaurant levere stadig i topklasse og fortjener til fulde de 5***** for at være en af de bedste Beach clubs i hele Side området, hvis ikke den absolut bedste! Personalet har en afslappet attitude og man kan holde ferie i ro og fred! Har du brug for noget særligt efter behov, så kan du altid spørge efter deres manager Yüksel. Det bedste Beach Club valg for: Par, venner, familier, V.I.P arrangementer etc. - Kommer du fra Side kan du tage taxi for ca 40 TL one-way, eller Dolmus til stationen i Evrenseki ca. 3-4 TL pr. person, så går du bare 150 m. - Enjoy! ☀️

Tak, Nairbhansen
Anmeldt for 15. maj 2016

Med vores ophold på Q SPA Resort havde vi også købt morgenmad og da hotellets egen restaurant ikke var åbnet for sæsonen, blev vi henvist til hotellets beach club.
De modtog os og fremtryllede dejlig tyrkisk morgenbuffet med dejlig ost, honning, brød m.m., samt variationer af æg.
En af dagene købte vi luksusudgaven af morgenbuffeten og vi fik et overdådigt måltid. Vi brugte også strandfaciliteterne, hvor vi havde en hyggelig dag.
Personalet var altid smilende, imødekommende og parat til en lille joke. Vi blev perfekt opvartet alle dage og på vores sidste aften bestilte vi bord på restaurantens plæne ned imod stranden. Her fik vi en dejlig middag med grillede rejer og ottomans kebab, der smagte herligt, imens at solen gik ned og mørket faldt på.
Tak til jer alle - vi kigger forbi igen en anden dag...

Tak, DennisVNielsen
Anmeldt for 12. maj 2016 fra mobile enheder

Hvis man bor i nærheden og ikke ønsker at tage ind til Side, så er stedet bestemt et besøg værd.
Flot terrasse med udsigt mod havet. Flinkt personale, som tog sig tid til at fortælle om de lokale retter, da vi spurgte om det. Anbefalede ottomans kebab, som var yderst vellavet.
Forret og hovedret for 2prs forløb sig til 120Tlr, så bestemt ikke dyrt.

Tak, Søren K

Rejsende, der kiggede på Q Beach Restaurant & Lounge, kiggede også på

Har du været i Q Beach Restaurant & Lounge? Fortæl om dine oplevelser!