“Så nederen og mærkelig en oplevelse”
Anmeldelse af Side Orfoz Restaurant

Side Orfoz Restaurant
nr. 13 af 206 Restauranter i Side
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt for 10. september 2017 fra mobile enheder

Vi bestemmer os for denne restaurent pga udsigt og ok priser. Vi vælger at drikke husets vin da vi ikke ville have en flaske men kun et glas hver. Vinen smager så meget af garvesyre. Vi bestiller begge steak og kødet er tilberedt til perfektion men smagte ikke af noget. Der var ikke brugt hverken salt eller peber så maden smagte ikke af noget. Vi blev så skuffede og fortæller det til tjeneren og vi vil faktisk bare gerne betale og videre med vores aften. Lige pludselig kommer de med rene tallerkener og vi vælger at gå op til baren hvor vi får af vide at de er ved at lave et helt nyt måltid til os
VI har mistet appetitten og ønsker ikke mere at spise og så skal vi stå og diskutere med ham. Da vi siger at vi bare vil betale og videre bliver han pissesur og virker som om at vi har spildt hans tid. Han ville have at vi skulle tage kontakt til de andre spisende gæster hvilket jeg synes er grænseoverskridende, og spørge dem om det ikke smagte godt. Han viser os køkkenet som om at det vil ændre noget på vores oplevelse af maden. Føler at vi ikke kunne få lov til at gå før vi satte foden ned og insisterede på at betale. Så elendig. Var så skuffet og er stadig 3 senere en kedelig oplevelse

3  Tak, Helle E

Anmeldt for 22. juni 2017 fra mobile enheder

Restauranten ligger perfekt, med en virkelig god udsigt. Tjeneren var sød og venlig, havde humør uden at det var for meget.
Maden var god, men havde forventet bedre.
Vi fik noget mixed kold meze, som vi har prøvet flere steder.
Her blev det desværre serveret med franskbrød i stedet for det tyrkiske fladbrød.
Derudover fik jeg en "lakse Cæsar salat" som desværre var for salt.
Min kæreste var dog rigtig glad for sin "teriyki rejer" hun fik.

Tak, Lasse K
Anmeldt for 18. oktober 2016

Maden var super lækker, og levede fuldt ud op til vores forventninger til en aften hvor vi spenderede lidt mere end normalt.
Meget behagelig og personlig service fra tjenerne, hvilket gjorde oplevelsen meget bedre.

2  Tak, Kristian L
Anmeldt for 23. august 2016 fra mobile enheder

Stedet har en god atmosfære, men tjenerne kan virke lidt for ivrige for at presse på med forskellige retter/drikke. Maden er ok, men stedet er generelt i den dyre ende i Side, og derfor synes vi ikke helt det var value for money.

Beliggenheden er fantastisk! Ligger lige ud til vandet!

3  Tak, stevengerrard85
Anmeldt for 5. august 2016 fra mobile enheder

Orfoz restaurant er bestemt anbefalelsesværdig. Omgivelserne er smukke, og den ligger med udsigt ud over havet. Service og mad er i top. Maden var heller ikke speciel dyr. Vi blev hentet fra hotellet med restaurantens free pickup service, dernæst blev vi taget i mod nede i Side by og fulgt ned til restauranten. Personalet er meget flinke og betænksomme. Det er bestemt et besøg værd

Tak, Pernillebarbara

Har du været i Side Orfoz Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!

Side Orfoz Restaurant oplysningerne kom oprindeligt fra Yellow.com.tr