“Dejlig middag, og oplevelse - tæt på perfekt”
Anmeldelse af KARMA Restaurant

KARMA Restaurant
nr. 11 af 218 Restauranter i Side
Køkkener: Italiensk, Tyrkisk
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 15. juni 2017

Alt var rigt godt - men de havde dog nær ikke fået os ind, på grund af den nærmest sædvanlige mentalitet, med overdreven sult....
Og det havde været både synd og skam, og selve oplevelsen, og maden, var helt perfekt; Skøn oplevelse.
Og inden for, så oplevede vi ikke længere den den anmassende sultne oplevelse, men både diskret og høflig beleven adfærd/betjening; Rigtig pænt sted; Go :-)

3  Tak, martin7jenzen

Anmeldt 26. april 2017

Vi var en uge i Side i påsken. Vi spiste frokost på Karma en dag, dejlig kebab i krukke og sidste aften udsøgt middag med både fisk og kød. Skøn vin og servering og afhentningsservice og også kørsel tilbage.
Hilsen Trine, Bjarne, Søren og Pernille

2  Tak, Pernille G
Anmeldt 24. april 2017 fra mobile enheder

En fantastisk aften. Vi nød en dejlig kølig Sauvignon Blanc til solnedgangen over Side bugten. Derefter fulgte en udsøgt middag. Vi kan anbefale Cheese Board, Filet Mignon og Slow cooked lamb Shank. Servicen var på en gang høflig, hjertelig og diskret. Et elegant og veldrevet sted.

2  Tak, Ole C
Anmeldt 6. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har 2 aftener i løbet af vores uge i side, nydt godt af restaurant karma. Første aften bestod af chateaubriand som var en udsøgt fornøjelse, meget mørt kørt. Sidste aften bestod af sushi, vi prøvede forskellige slags og det var rigtig godt, vinene er også gode og man kan altid få hjælp. Alt i alt en rigtig god aften man får hos karma lækre drinks, sød værtinde og meget flinke tjenere tak for nu ☀️

2  Tak, Caroline S
Anmeldt 21. september 2016 fra mobile enheder

Vi har lige spist på karma, og det har været den mest udsøgte fornøjelse. Vi fik hvidløgsbrød til forret som var virkelig gode, til hovedret chateaubriand som var yderst udsøgt og helt perfekt stegt, med de lækreste grøntsager og saucer. Til dessert fik jeg en créme brûlée og min kæreste fik deres oreo dessert og de var så lækre, og med en kugle italiensk is til.

Hvis man kan få et bord med havudsigt, er det virkelig det man skal gå efter, for det er så hyggeligt og roligt - og den bedste måde at nyde deres virkelig lækre mad og vine.

Tak, Jantalic

Har du været i KARMA Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!