“Helt sikkert et besøg værd! ”
Anmeldelse af Umut Pide

Umut Pide
nr. 18 af 218 Restauranter i Side
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 9. oktober 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg havde ellers aftalt, at vi på vores ferie ikke ville spise det samme sted 2 gange. Men dette sted endte vi med at spise 3 gange.

Lækker mad, som der var massere af, til en god pris.

Sødt personale, som havde nogle gode anbefalinger til hvad vi skulle spise.

Tak, JoyeLykke

Anmeldt 20. september 2017

Vi besøgte Umut Pide efter anbefaling fra andre gæster. Maden vi fik var helt i orden, men tjenerne var lidt for frembrusende efter vores mening

Tak, crc2016
Anmeldt 22. september 2016 fra mobile enheder

Vi har på vores ferie til Side spist hos Umut Pide flere gange, og alle gangene har det været en fornøjelse, lækker mad til overkommelige priser, og så er personalet meget flinke og profesionelle. Jeg kan anbefale at prøve nogle af de lokale retter.

Tak, Jannick L
Anmeldt 15. juni 2015

Vi spiste 2 gange på dette sted og fik lækker mad begge gange. Vi var 4 mennesker og ingen var utilfredse med mad eller tjenere. Faktisk spiste de unge i vores selskab 3 gange på dette sted.
Tjenerne er snakke sagelige uden at være påtrængende. Maden er veltillavet og smager skønt.

Tak, René P
Anmeldt 22. juli 2014

Dette er vores bedste bud på god mad og fin service selv tyrkerene går selv derind , det er vigtigt at se når man leder efter restaurant i Tyrkiet at lokalbefolkningen også spiser der - engelsktalende personale der kræser for gæsterene og er super søde... skal helt sikkert derned igen iår

• Stemning
Tak, Helle66

Har du været i Umut Pide? Fortæl om dine oplevelser!