“Fantastisk mad og god service”

Merhaba Garden Restaurant
nr. 5 af 157 Restauranter i Kemer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt for 3. september 2017

Hver gang jeg er på ferie i Kemer, skal jeg forbi Merhaba Garden.
Afslappet stemning, god service og fantastisk mad.
Deres Chateaubriand (oksemørbrad) er fantastisk, deres faste starter i form af hvidløgsbrød med ost og tilbehør er super lækker og kan med fordel peppes op med en gang stegte rejer med hvidløg og peberfrugt og deres menukort er fyldt med lækre ting.
Merhaba Garden er altid et besøg værd og gerne flere gange under ferien.

Tak, NikolajNielsen91

Anmeldt for 18. september 2016 fra mobile enheder

Vi har på en uge spist her 5 gange, service samt mad har hvergang været ud over det sædvanlige..…................................

Tak, Hartmut R
Anmeldt for 7. september 2016

Besøgte restauranten 3 gange for at spise i den uge vi var i Kemer. Lækker mad hver gang. Og fantastisk søde og familiære tjenere. Man føler sig velkommen, uanset hvad tid på dagen man kigger ind.

Tak, Lene L
Anmeldt for 14. oktober 2015

Besøger Merhaba flere gange, når vi er i Kemer. Man føler sig altid velkommen - maden er fantastisk og servicen helt i top.
Kan varmt anbefales

Tak, gitte309
Anmeldt for 21. september 2015

Ved ankomsten var der fuldt fokus på dig som gæst, servering af vand som var det vin. En pragtfuld forret med en pandekagerulle på salat (super) og derefter en dejlig lammeskank med sauce (som mormor ville have lavet den) og dejligt tilbehør. Vinen fra en lokal vingård gik helt fint til retterne. Mange tak for en dejlig aften Kenan.

Tak, 130660Susanne

Rejsende, der kiggede på Merhaba Garden Restaurant, kiggede også på

Kemer, Antalya (området)
Kemer, Antalya (området)

Har du været i Merhaba Garden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!