“Fremragende mad”

nr. 6 af 166 Restauranter i Kemer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 18. september 2016 fra mobile enheder

Vi har på en uge spist her 5 gange, service samt mad har hvergang været ud over det sædvanlige..…................................

Tak, Hartmut R

Anmeldt 7. september 2016

Besøgte restauranten 3 gange for at spise i den uge vi var i Kemer. Lækker mad hver gang. Og fantastisk søde og familiære tjenere. Man føler sig velkommen, uanset hvad tid på dagen man kigger ind.

Tak, Lene L
Anmeldt 14. oktober 2015

Besøger Merhaba flere gange, når vi er i Kemer. Man føler sig altid velkommen - maden er fantastisk og servicen helt i top.
Kan varmt anbefales

Tak, gitte309
Anmeldt 21. september 2015

Ved ankomsten var der fuldt fokus på dig som gæst, servering af vand som var det vin. En pragtfuld forret med en pandekagerulle på salat (super) og derefter en dejlig lammeskank med sauce (som mormor ville have lavet den) og dejligt tilbehør. Vinen fra en lokal vingård gik helt fint til retterne. Mange tak for en dejlig aften Kenan.

Tak, Lars Buhl J
Anmeldt 28. august 2015 fra mobile enheder

Vi besøger denne restaurant flere gange vi er i Kemer. Fantastisk mad og super service. Har 25 års jubilæum i 2016. Kan klart anbefales.

1  Tak, mebtoh

Rejsende, der kiggede på Merhaba Garden Restaurant, kiggede også på

Kemer, Antalya (området)
Kemer, Antalya (området)

Har du været i Merhaba Garden Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!