“Venlig betjening”
Anmeldelse af Panorama Restaurant

Panorama Restaurant
nr. 29 af 237 Restauranter i Kas
Anmeldt 29. september 2017 fra mobile enheder

Panorama har en fantastisk ud sigt ud over havnen og vandet. Der er en venligt betjening men smil og humor. De serverer fantastisk fisk og maden i det hele taget er god.
Absolut et besøg værd.

1  Tak, dorthe t

Anmeldt 17. maj 2017

Meget hyggeligt og romantisk, fantastisk udsigt og dejlig mad. Vi kom nogle dage før og bestilte et bord, for at få det bedste bord med udsigt. Vi blev inviteret ind og fik kaffe og te og kunne vælge hvad bord vi ønskede. Det er en god ide at bestille bord først, da det er meget populært.

2  Tak, Birthelodberg
Anmeldt 8. oktober 2016 fra mobile enheder

Fantastisk udsigt ud over havnen, byen og havet . Fantastisk mad. Prøv Hunters kebab. Fantastisk betjening af smilende og humoristiske tjenere, som også gør alt for børn.

2  Tak, dorthe t
Anmeldt 18. september 2016 fra mobile enheder

På Panorama restaurant kan man bliv mæt, blot ved at glæde sig over den storslåede udsigt over Kas, som virkelig er en perle i Tyrkiets middelhavsområde.
Straks man indfinder sig på restauranten bliver man i godt humør, venlig ung pige der hurtigt kom til vort bord, og værten kom også forbi og var jovial og hyggelig og kunne endda genkende en del af selskabet fra et tidligere besøg for nogle år siden. Det er jo en opmærksomhed man bliver glad for.
Maden var rigtig god, skønne peberbøffer og selvom der opstod en misforståelse omkring stegning blev det hurtigt og uden problemer løst. Vinkortet er fyldigt og også her er der noget for enhver smag og til rimelig penge.
Vi kommer selvfølgelig igen ved næste besøg i Kas.

Tak, stjernedreng
Anmeldt 14. juni 2016

Der serveres vidunderlig mad, betjeningen er personlig og hjertelig og udsigten er fabelagtig. Deres lammeskank er i verdens klasse. Virkelig et besøg værd.

Tak, jabida

Rejsende, der kiggede på Panorama Restaurant, kiggede også på

Kas, Antalya (området)

Har du været i Panorama Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!