“Altid godt”

Køkkener: Tyrkisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 16. september 2016 fra mobile enheder

Hver gang vi er i Kas besøger vi Cinarlar som er en "åben restaurant ". Her er altid hyggeligt, god stemning, god mad og et fornuftigt vinkort. Betjeningen er kvik og altid i godt humør med en engageret service. Vi anbefaler dette sted til en afslappet aften med god mad og service.

Tak, stjernedreng

Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant har vi været på flere gange og kan kun anbefale den på det varmeste. Betjeningen er i top og maden fantastisk

Tak, Dorthejahn
Anmeldt 10. juli 2016

Restaurant Cinarlar er Kas bedste restaurant Vi har været i Kas af 3 omgange og er altid vendt tilbage og har efterhånden spist der utallige gange fordi maden er virkelig god og personalet er altid meget smilende og venlige og der er altid en god stemning.

Meget hurtigt finder personalet ud af, hvis der er nogle specielle ønsker man har til maden og husker det til næste gang man kommer .

I restauranten sidder man også rigtigt godt i deres dejlige bløde stole i den hyggelige gård.

Absolut et besøg værd

Tak, Micella A
Anmeldt 23. maj 2016 fra mobile enheder

Måske byens bedste!
De er utroligt servicemindet. Vi er kommet der i 17 år - forår eller efterår - altid god mad til rimelige priser

Tak, Per B
Anmeldt 23. maj 2016 fra mobile enheder

Bedste pizza i Kas, hvis du skal have en middag for pengene skal du tage herned, hyggeligt sted og masser af god mad. Fantastisk tjener, som også kan lidt dansk. Besøg ham og få en livs middag

Tak, Milo B

Rejsende, der kiggede på Cinarlar Pizza and Pide, kiggede også på

Kas, Antalya (området)

Har du været i Cinarlar Pizza and Pide? Fortæl om dine oplevelser!