“Man får altid en super service og dejlig mad”
Anmeldelse af Cinarlar Pizza and Pide

Cinarlar Pizza and Pide
nr. 64 af 238 Restauranter i Kas
Køkkener: Tyrkisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Denne restaurant har vi været på flere gange og kan kun anbefale den på det varmeste. Betjeningen er i top og maden fantastisk

Tak, Dorthejahn

Anmeldt 10. juli 2016

Restaurant Cinarlar er Kas bedste restaurant Vi har været i Kas af 3 omgange og er altid vendt tilbage og har efterhånden spist der utallige gange fordi maden er virkelig god og personalet er altid meget smilende og venlige og der er altid en god stemning.

Meget hurtigt finder personalet ud af, hvis der er nogle specielle ønsker man har til maden og husker det til næste gang man kommer .

I restauranten sidder man også rigtigt godt i deres dejlige bløde stole i den hyggelige gård.

Absolut et besøg værd

Tak, Micella A
Anmeldt 23. maj 2016 fra mobile enheder

Måske byens bedste!
De er utroligt servicemindet. Vi er kommet der i 17 år - forår eller efterår - altid god mad til rimelige priser

Tak, Per B
Anmeldt 23. maj 2016 fra mobile enheder

Bedste pizza i Kas, hvis du skal have en middag for pengene skal du tage herned, hyggeligt sted og masser af god mad. Fantastisk tjener, som også kan lidt dansk. Besøg ham og få en livs middag

Tak, Milo B
Anmeldt 18. februar 2016 fra mobile enheder

Jeg er kommet på denne skønne, hyggelige restaurent i 11 år og maden er altid lækker og veltilberedt. Tjenerne ved hvad jeg kan lide og bestiller det straks jeg har fået et bord. De er serviceminded og sjove.

1  Tak, Jeanette4444

Rejsende, der kiggede på Cinarlar Pizza and Pide, kiggede også på

Kas, Antalya (området)

Har du været i Cinarlar Pizza and Pide? Fortæl om dine oplevelser!