“Super restaurant med god betjening og lækker mad”
Anmeldelse af Cafe Corner restaurant

Cafe Corner restaurant
nr. 4 af 238 Restauranter i Kas
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Forretningsmøder, Barhygge, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Frokost
Anmeldt 4. oktober 2017 fra mobile enheder

Alt godt, dejligt mad, hyggelig miljø og god betjening. Har været dernede mange gange og altid god mad

Tak, Milo B

Anmeldt 29. september 2017 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant på gågade lidt væk fra havnen. Her er rolig stemning, venlig betjening og god mad. Et besøg værd.

Tak, dorthe t
Anmeldt 9. juni 2017 fra mobile enheder

Har de sidste 3 år boet i Kas et par uger, vi spiser både frokost og middag på forskellige restauranter hver dag, men oftest vender vi tilbage til Cafe Corner, fordi maden er autentisk, velsmagende og rimelig i pris, ligeledes er vinen til at betale. Servicen og beliggenheden er rigtig god.

Tak, mukola1306
Anmeldt 5. oktober 2016

Ikke noget fantastisk, men hurtigt serveret og god mad, især sammenlignet med et par tvivlsomme oplevelser andre steder i Kas.
Calamari var rigtig gode;)

Tak, Hans916
Anmeldt 7. september 2016

Meget indbydende retter, veltilberedt og velsmagende. Smilende, hurtig og venlig betjening. Kan varmt anbefales.

Tak, Jeanette4444

Rejsende, der kiggede på Cafe Corner restaurant, kiggede også på

Kas, Antalya (området)

Har du været i Cafe Corner restaurant? Fortæl om dine oplevelser!