Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.534)
Filtrer anmeldelser
4.534 resultater
Medlemsvurdering
3.682
597
182
42
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
3.682
597
182
42
31
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.534 anmeldelser
Anmeldt d. 18. august 2018

Endnu en god oplevelse på dette hotel hvor alt bare fungerer lige fra ankomst til afrejse.
Stort område med mange forskellige a la carte restauranter både frokost og aften og vi havde ingen problemer med at booke selvom det var højsæson.
Venligt personale som yder deres bedste alle steder og en særlig tak til Cemile og ilkur ved Meltem bar for ekstra god service.
Vi vender helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: august 2018
Rejsetype: Rejste som par
Tak, HenningV24
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BarutHotels, General Manager hos Barut Lara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. august 2018
Google Oversæt

Dear Henning,

Thank you for taking your precious time to write this five-star review of our hotel. Special thanks for highlighting our staff. Reviews such as yours are wonderfully motivational for our team who strive to provide the best service possible. I hope that you will be back at the Barut Lara in the very near future.

Kind regards,
Tülay KARACAOĞLU | General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. juli 2018

Der er ikke så meget at sige om dette hotel. Det er bare i orden! Jeg kan kun anbefale at benytte dette hotel. Alting er i top, vi havde en utrolig god ferie. Værelser, omgivelser, mad der er ingen ting man kan sætte en finger på.

Værelsestip: Top hotel med rigtig god service
Dato for ophold: april 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, JackN547
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BarutHotels, General Manager hos Barut Lara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2018
Google Oversæt

Dear Jack,

I sincerely appreciate you taking the time to share your thoughts on this website. I am happy to read that we were able to provide you with a wonderful experience at the Barut Lara. Your opinion is very important to us. I look forward to welcoming you back in the near future for another memorable holiday.

Kind regards,
Tülay KARACAOĞLU | General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. juli 2018 fra mobile enheder

Er netop vendt hjem fra en fantastisk afslappende ferie. Der er masser af plads, grønne områder og aktiviteter. Der er et fantastisk animations team. Både for unge og de lidt ældre. Dog er det lidt træls at vækkeuret skal ringe for at kunne være sikker på en solseng ved et af poolområderne.

Dato for ophold: juli 2018
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Jytte Vad L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BarutHotels, General Manager hos Barut Lara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2018
Google Oversæt

Dear Jytte,

Thank you very much for taking the time to share your experience on Tripadvisor. I am glad to read that you have fully enjoyed your stay at the Barut Lara. I would like to apologize for the inconvenience you have experienced with the sunbeds reservation. Please know that we do take the steps to enforce a policy of not reserving sunbeds, however, some instances beyond our control prevent this from occurring. Again, thank you for your positive feedback.

It will be our pleasure to welcome you back again in the future.

Kind regards,
Tülay KARACAOĞLU | General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Vi bor på hotellet pt. ved første øjekast er det et meget stort og pænt hotel
Vi havde booket et værelse til 2 voksne og en teenager. Besluttede os inden afrejse at spørge efter et større rum. Vi fik tilbudt en upgrade til et deluxroom for 2259 lire, hvilket vi sagde ja tak til.
Ved ankomst fik vi vores værelse, et lille rum hvor der knap var plads til 3 personer. Værelset bæger præg af slid og lugter grimt. Gulvet er møgbeskidt. Vi har ligeledes haft nogle andre trælse oplevelser på restaurant osv. På vores
tredje feriedag, (efter vi har givet rengøring og
hotel en chance, sender vi en mail til hotellets manager.) Vi hører inter. Efter 3 dage, rykker vi for svar.
Intet svar! Skriver til deres guest realationteam. De skriver at jeg har brugt forkert e-mail - har sendt til de tre e-mail der er på Baruts hjemmeside. Efter lidt tid kommer der mandag aften svar fra manager, som vil mødes med os næste dag.
Hun har knap tid til os, og tilbyder et andet værelse på en etage under. Vi ser værelset, som er akkurat lige så lille og elendig som det vi har.
Vi takker nej, og min mand går tilbage og beder om en reduktion i prisen. Han får et NEJ. Vi kan få et andet værelse d. 12/7 - 4 dage inden hjemrejse HuRRA
Så har vi jo også kun fået ødelagt 10 dage.
HAR aldrig oplevet så dårlig service i Tyrkiet, og stedet slår sig op som noget særligt. Vi er skuffede!!
Dog skal det sige, at de på vores 8 dag er kommet for at rengøre værelse. Men det ændre jo ikke værelsets stand, har boet på 3 og 4 stjernede hoteller med bedre værelser.

Vi har også haft gode oplevelser, var på en lækker restaurant i går, og generel er maden rigtig god. Spiritus er kun god i baren ved receptionen.
Her er noget for enhver smag.
Swimmingpool og strand er skøn, dog skal man ned med håndklæde i den kl. 07.00 hvis man vil have en stol.

Lad være at forvent 5 stjernede værelser, og lad være at betale 3.300 kr for et deluxeværelse det er det ikke værd.

Dato for ophold: juli 2018
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, 25strand
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BarutHotels, General Manager hos Barut Lara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2018
Google Oversæt

Dear 25strand,

It is regrettable to learn of your disappointment from your holiday at the Barut Lara. I am actually very sad to read that you did not like your stay with us, given that you were offered the chance to choose between one of the other rooms available - all in accordance with your booking details. Indeed, some of your emails were sent to the wrong hotel email addresses so our team didn't have a chance to rectify your situation as quickly as possible.
However, I would like to express my sincere apology if our service did not fulfill your expectations; as we are deeply committed to assist our guests at all times and provide them with an exceptional experience. I hope to have a second opportunity to welcome you back and provide you with a truly exceptional vacation experience.

Kind regards,
Tülay KARACAOĞLU | General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. juli 2017

Vi er netop vendt hjem efter 14 skønne dage på Barut Lara. Vi har været i Tyrkiet flere gange, men Barut Lara er uden tvivl det bedste hotel vi har besøgt!

Hotellet byder på et velfungerende all inclusive koncept med dejlig mad og drikke, flotte omgivelser og et særdeles godt, venligt og servicemindet personale. En særlig tak til Adem fra Turunc, for særlig god service til frokost. Hotellet var meget rent og velholdt alle steder. Vi besøgte a la carte restauranterne Soya og Akdeniz, hvilke begge er et besøg værd!

Vi vil uden tvivl anbefale Barut Lara til alle og det er ikke sidste gang at vi selv har besøgt hotellet.

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Mia C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
BarutHotels, General Manager hos Barut Lara, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2017
Google Oversæt

Dear Mia,

I am so grateful you have taken the time to review your recent stay at the Barut Lara. It is a great pleasure to hear praising words about my team members. I am proud that we were able to satisfy you with the service you have received and you had a relaxing holiday. I hope to be your hosts again in a future!

Kind regards,
Tülay KARACAOĞLU | General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser