“Flot område, men mange påtrængende sælgere ”

Harbour District/ Antalya Marina
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 21. maj 2017 fra mobile enheder

Flot historisk område i midten af Antalya, desværre ødelægges en del af den gode atmosfære af de påtrængende sælgere og tjenere.

Dato for oplevelse: oktober 2016
Tak, M_Lindgaard
Filtrér

Anmeldt 19. april 2017 fra mobile enheder

Havnen ligger smukt for foden af den gamle bydel med de smukke smalle gader og flotte bygninger.
Havnen har et bredt udvalg af restauranter og udflugtsbåde

Dato for oplevelse: april 2017
Tak, sofi22
Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

Vi gik gennem den gamle by ned til den gamle havn. Der er en hyggelig tur gennem små gader
Vi sejlede en tur nede fra havnen det var et dejligt afbræk

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Steffen7272
Anmeldt 24. juli 2016

Gå ned til havnen via old town eller gennem den gamle bazar. I det sydøstlige hjørne af havnen ,går der en trappe op ,til et udsigtspunkt over havnen, hvor i under parasollernes skygge, kan betragte livet på og omkring havnen, og samtidig nyde en kølig drink, til en moderat pris.

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, Maribo_13
Anmeldt 17. juli 2016

Den gamle havn ligger som et hul ved udkanten af den gamle bydel. Der er ikke særligt meget at se, og havnen er omkransen af de sædvanlige restauranter, med deres sædvanlige turistmenu. I sommerperioden er havnen udgangspunkt for diverse turistbaserede sejladser.
Lige ved siden af havnen er der en lille beskyttet strand, der kan anbefales, også for børnefamilier.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Jan F

Rejsende, der kiggede på Harbour District/ Antalya Marina, kiggede også på

Antalya, Antalya (området)

Har du været i Harbour District/ Antalya Marina? Fortæl om dine oplevelser!