“Ret stort vandfald i kedelige omgivelser”
Anmeldelse af Duden Waterfalls

Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Ja
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 10. september 2017

Det her sted er ikke meget at skrive hjem om. Der kommer godt nok en masse vand ned, men det er bare en lodret skrænt ude ved kysten, jeg synes ikke det var nogen stor oplevelse.

Tak, Birgitte L

Anmeldt 25. august 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en tur med chaufføren fra vores hotel, hotellet hedder Oscar boutique-hotel
Chauffør kørte os til de 2 vandfald i området, hvilket var fantastisk syn, og vi fik nogen gode billeder

Tak, Jesper N
Anmeldt 14. juli 2017

10-15 minutters kørsel fra Antalya ligger Duden vandfaldene. Det er et rigtigt hyggeligt lille sted hvor man sagtens kan bruge et par timer med at gå en tur rundt og evt. Spise i en af boderne der iøvrigt laver superfin mad.

Tak, motaho
Anmeldt 5. oktober 2016 fra mobile enheder

Hvad enhver turist i Antalya må se. Et smukt vandfald (faktisk er der to: et øvre og et nedre vandfald). Falder ca 20 meter i en kløft i skovområde. Dramatisk, romantisk og smukt. Lækkert sted at chille. Kan ses både fra land og vand. Godt stisystem i området, hvorfra man også kan lade sig føre bagved vandfaldet til en hule, hvor Ønskehullet findes. Her opfyldes dine inderste drømme

Tak, HeleneSilkjaer
Anmeldt 7. september 2016

fantastisk naturområde lige i udkanten af antalya pris for en taxa ca. 20 lira (45 kr.) et syn du ikke skal gå glib af

Tak, mk311047

Rejsende, der kiggede på Duden Waterfalls, kiggede også på

Antalya, Antalya (området)

Har du været i Duden Waterfalls? Fortæl om dine oplevelser!