Åben i dag: 00.00 - 23.59

Sådan kan du opleve Duden Waterfalls
fra 46,20 $
fra 52,00 $
Anmeldt d. 25. august 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte en tur med chaufføren fra vores hotel, hotellet hedder Oscar boutique-hotel
Chauffør kørte os til de 2 vandfald i området, hvilket var fantastisk syn, og vi fik nogen gode billeder

Dato for oplevelse: august 2017
Tak, 51jespern
Anmeldt d. 14. juli 2017

10-15 minutters kørsel fra Antalya ligger Duden vandfaldene. Det er et rigtigt hyggeligt lille sted hvor man sagtens kan bruge et par timer med at gå en tur rundt og evt. Spise i en af boderne der iøvrigt laver superfin mad.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, motaho
Anmeldt d. 5. oktober 2016 fra mobile enheder

Hvad enhver turist i Antalya må se. Et smukt vandfald (faktisk er der to: et øvre og et nedre vandfald). Falder ca 20 meter i en kløft i skovområde. Dramatisk, romantisk og smukt. Lækkert sted at chille. Kan ses både fra land og vand. Godt stisystem i området, hvorfra man også kan lade sig føre bagved vandfaldet til en hule, hvor Ønskehullet findes. Her opfyldes dine inderste drømme

Dato for oplevelse: september 2016
Tak, HeleneSilkjaer
Anmeldt d. 7. september 2016

fantastisk naturområde lige i udkanten af antalya pris for en taxa ca. 20 lira (45 kr.) et syn du ikke skal gå glib af

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, mk311047
Anmeldt d. 9. juli 2016 fra mobile enheder

Absolut et nydeligt vandfald og har man mulighed for at komme forbi bør man se det, men jeg ville nok ikke ofre en taxi derhen.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Henglis