“Kæmpe Bazaar”

Antalya Bazaar
nr. 37 af 169 aktiviteter i Antalya
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 17. maj 2017

Stort udvalg af alt hvad man kunne tænke sig, til gode fornuftige priser. Der er også mulighed for at få lidt at spise hvis man skulle blive sulten. Selve bazaaren er en bygning på 2 etager hvor der er grønt og madvarer i stuen og første sal med alt lige fra tøj til makeup

1  Tak, hatind
Filtrér

Anmeldt 17. juli 2016

Det meste af den gamle basar er primært en turistfælde, som man ser den overalt i Europa/Tyrkiet. Det er ligeledes de samme ting, der udbydes. Hvis man er til større ting kan man godt købe lædertøj i basaren, men hvis man skal købe guld, må det klart anbefales at købe det i den mere moderne basar, der ligger lige overfor klokketårnet.

Tak, Jan F
Anmeldt 11. august 2014 fra mobile enheder

Bazaren er et spændende sted, men selv om jeg har været her før er det utroligt hvormeget man skal passe på nå der skal købes tøj. Der er meget forskelligt og der er mange priser og kvalitet. Min søn endte. Det var de ikke glade for. Ellers er det jo et hyggeligt sted at ose.

Tak, Bjørn D
Anmeldt 16. november 2013

Dejlig basar og ordnede forhold. Toiletter politi og bankomat samtidig med at de handelende selvfølgelig vil sælge deres varer, men de er sikke aggressive som man kan opleve det andre steder. Der er mange kopivarer men det findes jo over alt

Tak, Freddie299
Anmeldt 9. juli 2012

Der er masse af billige varer og man går i læ for solen. Sælgerne er ivrige, men ikke aggresive.

2  Tak, adrej

Rejsende, der kiggede på Antalya Bazaar, kiggede også på

Antalya, Antalya (området)

Har du været i Antalya Bazaar? Fortæl om dine oplevelser!