Book på forhånd

fra 52,00 $
fra 86,30 $
fra 84,39 $
Anmeldt d. 17. maj 2017

Vi tager altid en tur igennem Kaleici da der er nogen bestemte forretninger i handler hos. Vejen føre ned til havnen hvor der er rig mulighed for at sidde og nyde nogle forfriskelser og mad til ok priser.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, hatind
Anmeldt d. 1. maj 2017 fra mobile enheder

Værd at besøge i sær i aften timerne. Du finder små hyggelige bar og restauranter. Og utrolig hyggelig atmosfære.

Dato for oplevelse: maj 2017
Tak, Nabil N
Anmeldt d. 19. marts 2016

Et meget hyggeligt område med små brolagte stræder. Absolut det mest se værdige af Antalya by. En lille by i byen, med hoteller, restauranter og turist butikker.

Dato for oplevelse: februar 2016
Tak, Betina B
Anmeldt d. 19. september 2015

Da jeg ankom ku jeg ikke lade være med at sammenligne med andre steder jeg har været som er lignende (Jaffa, Essorira, Fes, ol.) og jeg kan lide denne bydel. Jeg tænker det mest af alt som en hyggelig bydel med masser af gode spisesteder, cafeer, tæt på vandet mm. Butikkerne var klassiske turistfælder, uden den store originalitet. Det virker ikke som om tyrkerne dyrker lokal kunst andet end tæpper. Tag herhen for at spise og sove godt, drop butikkerne og gør derved plads til lokal kunst

Dato for oplevelse: september 2015
1  Tak, LinetteL201
Anmeldt d. 11. marts 2015

Rigtig hyggelig bydel , med mange små hyggelige ,, vandhuller,, og spændende forretninger.
Mange fine historiske bygninger .

Dato for oplevelse: marts 2015
Tak, Razzamanazz