“Lunkent indtryk”

Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: Mere end 3 timer
Anmeldt 2. september 2017

Dejlig by. Jeg boede i den gamle bydel, Kaleici, og der var mange historisk interessante ting at se. Men der er for mange tricksters og con-men. Pas på med at prøvesmage te eller nødder fx, for pludseligt har du købt for en formue. Vær standhaftig, og parat til at sige nej (jeg er desværre ikke udlært endnu).

Tak, thue724

Anmeldt 17. maj 2017

Vi tager altid en tur igennem Kaleici da der er nogen bestemte forretninger i handler hos. Vejen føre ned til havnen hvor der er rig mulighed for at sidde og nyde nogle forfriskelser og mad til ok priser.

Tak, hatind
Anmeldt 1. maj 2017 fra mobile enheder

Værd at besøge i sær i aften timerne. Du finder små hyggelige bar og restauranter. Og utrolig hyggelig atmosfære.

Tak, Nabil N
Anmeldt 19. marts 2016

Et meget hyggeligt område med små brolagte stræder. Absolut det mest se værdige af Antalya by. En lille by i byen, med hoteller, restauranter og turist butikker.

Tak, Betina B
Anmeldt 19. september 2015

Da jeg ankom ku jeg ikke lade være med at sammenligne med andre steder jeg har været som er lignende (Jaffa, Essorira, Fes, ol.) og jeg kan lide denne bydel. Jeg tænker det mest af alt som en hyggelig bydel med masser af gode spisesteder, cafeer, tæt på vandet mm. Butikkerne var klassiske turistfælder, uden den store originalitet. Det virker ikke som om tyrkerne dyrker lokal kunst andet end tæpper. Tag herhen for at spise og sove godt, drop butikkerne og gør derved plads til lokal kunst

1  Tak, Linette L

Rejsende, der kiggede på Kaleici, kiggede også på

Antalya, Antalya (området)

Har du været i Kaleici? Fortæl om dine oplevelser!