TripAdvisor
Alanya
Tilføj
Indbakke
Søg

“Hyggelig have og god stemning”
Anmeldelse af Ottoman house - LUKKET

Ottoman house
Køkkener: Tyrkisk
Velegnet til: Særlige lejligheder, Lokalt køkken, Store grupper, Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. juli 2013 fra mobile enheder

Vi var 8 nede og spise, fik kanon god service og lækker mad. Vi blev kørt hjem i deres "disko" til stor morskab for børnene.

Dato for besøg: juli 2013
    • Stemning
1  Tak, Lars Pilgaard M

Anmeldt 17. april 2013

Det er klart med sådan et navn at det er tyrkisk mad der står i højsædet. Problemet er bare at det er super dyrt i forhold til hvad man får. Vi spiste der som en familie på 4 personer og da vi gik derfra var 3 af os stadig sultne. Jeg vil klart anbefale at man tager til Restaurant Sofra eller hvis man virkelig vil have noget godt så tag til Haydar Usta Kebap Evi , det ligger lidt væk men er virkelig en oplevelse værd :)

Dato for besøg: juni 2012
    • Stemning
2  Tak, NielsChristianMohr
Anmeldt 15. oktober 2012

Fish night - 5 skåle med bl.a. indbagte rejer samt nogle sardiner, der nok er taget fra dåsen.. Tun, der var stegt for længe. Kan ikke anbefales!

Dato for besøg: oktober 2012
Tak, kraghede
Anmeldt 9. juli 2012

Havde en super fin aften på Ottomann House. Lækker TYRKISK mad, god service og fine omgivelser. Kan kun anbefale at spise der en aften.

Dato for besøg: august 2011
1  Tak, sjup1610
Anmeldt 19. juni 2012

Anstændig mad men dårlige stole og altialt et levn fra fortiden. Burde ikke indgå i turen går til Tyrkiet.

Tak, ClausA182

Rejsende, der kiggede på Ottoman house, kiggede også på