Anmeldt 6. juli 2016

anbefales i aller højeste grad, hotellet er heller ikke for stort, tæt på stranden og det hele, meget moderne værelser, her er det ingenting at komme efter alt er super hyggeligt. næsten ingen støj da den ligger på en lille sidevej

• Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, johnhansen2016
Anmeldt 9. februar 2016

Dejlig hotel, venlig personale, skøn beliggenhed. Kan varmt anbefales. Er tæt på Kleopatra stranden. Dejlig velsmagende mad vi fik på hotellet. Stort plus at vores lejlighed havde stort køleskab med separat fryser. Stort badeværelse med rain drop bruser.

• Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, dorten936
Anmeldt 31. juli 2015

Vi kom herned om natten, så vi var alle trætte da vi kom, men receptionisten, tog godt i mod os og gjorde det rigtig nemt at tjekke ind. Da vi kom op til værelserne fik vi et chok over hvor flotte og rene de var. Det så spritnyt ud, og der var ikke en finger at sætte på noget som helst. Belligenheden af hotellet, er suverænt. Det ligger væk fra den store vej, så der ikke er så meget støj, og det tager 3 min at gå ned til stranden, og den bedste Döner Kebab i byen. Personalet er helt igennem fantastisk og imødekommende. De inviterede os blandt andet med ud og spillede fodbold, under vores ophold, og de hilste altid, når man gik forbi lobbyen. En ekstra side note: Rengøringen er utrolig effektiv, og gør et dejligt stykke arbejde hernede. Værelse 501

Værelsestip: Hvis det er muligt så bed om et hjørne værelse, og husk at tilkøbe aircondition. Det koster 7 Euro pr dag.
  • Overnattede: juli 2015, rejste med venner
Tak, martin m
Anmeldt 20. juni 2015 fra mobile enheder

Vi har været i Tyrkiet 12 gange og altid været godt tilfredse med hotellerne, men må sige at vi denne gange har været fuldstændige målløse over standarden både på renlighed, personalets venlighed, den overdådige morgenmad og ikke mindst værelset. Den allerbedste anbefaling herfra. Det er absolut ikke sidste gang vi har været her. Fem stjerner fra mig.

Overnattede: juni 2015
1  Tak, Jette K
Anmeldt 10. februar 2015

Dejligt nyt, rent og behagelige farver. god seng og internet der virker, også på værelset.
Høflig, imødekommende og frisk engelsktalende personale der passer deres arbejde.
Ligger dejlig roligt og tæt på alt.
Vi var der på kæreste tur, november 2014 min mand og jeg, vi boede i en Apartment med 1 soveværelse, og vi glædes os meget til at komme der igen i sommeren 2015 med vores teen age børn.

Overnattede: november 2014, rejste som par
Tak, Dyreborg