Torben N

Hotellet lever ikke op til de 5 stjerner!

Anmeldelse af Kaila Beach Hotel
2,0 ud af 5 boblerAnmeldt 3. okt. 2023
Dette Hotel er i katagori 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️, men det kan vi ikke forholde os til.

Det negative.: kommer om natten kl 01:00 bliver anvist værelse og bliver fulgt op, pakker ud velvidende at vi har fået det rigtige værelse. Men nej dette er et standard værelse og vi havde bestilt et Deluxe værelse, så vi får at vi vi skal flytte værelse dagen efter, som skrevet så gjort. Bor så på det andet værelse i 3 dage, hvoraf vi brugte 2 dage om at overbevise dem om at aircondition ikke virkede, det kølede ikke, først troede vi det var på grund af varmen og vi boede på 6 sal højeste etage. Men til sidst fik vi så tredje værelse med skilsmisse senge, men her virkede så alt.
Kompensation for ulejligheden en frugtkurv (som vi i øvrigt selv betaler for via all incluvsiv) og en meget kedelig rødvin.

Maden var ok men ikke mere end det, meget ensformig.

Det positive.: flinke rengøringspersonale altid smilende, et ren hotel og flinke tjener

Flink og forstående rejseguide fra Corendon (svensk Q)
Dato for ophold: september 2023
Værelsestip: Aften/nat receptionist burde være mere international og service minded, de var meget uvidende og...
3,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
KAILA BEACH HOTEL, Pazarlama hos Kaila Beach Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 4. okt. 2023
Kære gæst, tak for din kommentar. Hvis du har problemer med dit værelse, skal du informere receptionen eller gæsteforbindelsesafdelingen. Så vores personale hjælper dig efter behov. Med Kærlighed-Kaila Beach Hotel
3.553 kr.
    5.371 kr.
13.5 km fra Kaila Beach Hotel
Vis flere hoteller i Alanya
Anmeldt d. 15. august 2023

Vi har været meget glade for opholdet på jeres hotel Kaila Beach.Et meget rent hotel og meget høj service. Personalet er smilende og venlige.
Meget glad for tyrkisk bad og massage. Meget rent strand og venligt personale. Maden var helt i top.

Dato for ophold: august 2023
Tak, Nis P
KAILA BEACH HOTEL, Pazarlama hos Kaila Beach Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2023

Kære gæst,
Mange tak for dine kommentarer. Vi glæder os til at se dig igen blandt os.

Anmeldt d. 26. maj 2023

Dejligt hotel med god beliggenhed i Oba med kort afstand til Alanya. Helhedsindtrykket var rigtig godt. Yderst venligt og serviceminded personale. Værelset vi fik havde dårlig udsigt, hvorfor vi betalte for en opgradering til en nyoprettet fløj hvor alt var super. Maden er god og varieret, gode faciliteter, og ikke mindst fremstår hotellet meget rent. Kan varmt anbefale hotellet.

Tak, Trek586079
KAILA BEACH HOTEL, Pazarlama hos Kaila Beach Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. juni 2023

Kære gæst

Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse til os! Vi er glade for, at du kunne lide vores beliggenhed, og at servicen levede op til dine forventninger! Vi håber at byde dig velkommen igen på din næste rejse.

Anmeldt d. 15. maj 2023

Ganske fint hotel. Hotellet er nyt, dejlig rent og flot. Vi havde bestilt et standard værelse, men da vi havde fået en udsigt direkte ind i en væg, samt små senge og ikke tilgængelig stikkontakt, valgte vi at opgradere til ca. 100kr mere pr. dag - dette var super tilfredsstillende!

Personalet forstår ikke rigtig engelsk og de er svære at kommunikere med, hvilket er ærgerligt når de giver udtryk for at stå til rådighed og hjælpe.

Buffeten og maden er fin - snackbaren er ikke til at prale af.. der er kun 4 drinks at vælge mellem, som smager mildest talt dårligt, så hvis du ikke kan lide øl, og kun drikker drinks så skal du frem med pengepungen.

Hotellet fortæller de har en beachbar. Det er mildest talt noget være sjusk.. det er en lille pølsebod, hvor du kan få pomfritter og hotdog - 20 meter længere henne ligger der er en beachbar, den er dog IKKE med i prisen og drikkevarerne skal betales for.

Et standard hotel - de skal have ros for god service og renlighed! Men det er ikke noget jeg er blæst bag over af. Men jeg vil dog ikke give det mere end 3*. Derudover skal du være forberedt på en masse fulde russere 😂

Tak, Emilie K

Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at give os feedback. Dine oplysninger er meget nyttige for udviklingen af ​​vores hotel, så mange tak for den detaljerede beskrivelse af problemområderne.

Som gæst er du altid velkommen tilbage på Kaila Beach Hotel.

Anmeldt d. 8. maj 2023

Lækker hotel, overordnet rigtig fint! God mad. Sødt personale og gode omgivelser på hotellet.

Vi spillede dart hver formiddag med rigtig dejligt personale, suleyman ,katya, som også stod for god underholdning om aftnen ☀️

Tak, Karoline K
KAILA BEACH HOTEL, Pazarlama hos Kaila Beach Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. maj 2023

Kære gæst

Anmeldt d. 8. maj 2023

Overordnet godt, fine faciliteter samt ok mad. Dog kunne maden godt være bedere. Romeservice kunne godt have været bedere, i hvertfald rengøringen.
Dart hver dag med Suleyman katya var god underholdning. Men ikke så god til dart

Tak, Dennis O

Kære Gæst
Vi takker dig for din tid og din vurdering. Det sætter vi stor pris på.
Vi sender straks de manglende punkter videre til den relevante afdeling og tager os af disse punkter, såsom animation.
Tak og håber på at se dig næste gang.

med venlig hilsen