Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 19,19 $
fra 15,35 $
fra 23,02 $
Anmeldt d. 4. juli 2016

Rigtig lækker strand med det mest lækre vand.
Man kan sagtens ligge på sit eget håndklæde i sandet.
Man skal ikke så langt ud før det bliver dybt

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, frkpandora
Anmeldt d. 1. juli 2016

Skøn strand med gode badeforhold. Vandet er hurtigt meget dybt og der er ofte bølger.Desværre var vandet ikke helt rent alle dage - papir og affald flød rundt. Det forlyder det er "piratskibene"der tømmer deres affald ud i havet. Super ærgerligt når det ellers er en fin ren strand. Der er rent og pænt på stranden, mange liggestole og gode badeforhold.

Tak, Rikke H
Anmeldt d. 29. juni 2016

Smuk strand med dejligt rent vand. Den skønneste strand med perfekte badeforhold. Absolut et super valg.

Tak, SusanneD553
Anmeldt d. 27. juni 2016

Det kommer ikke som nogen overraskelse at hotellet var som det var, det var super efter vores mening. Pæne værelser, rent og pænt, godt personale, god mad, helt igennem fuld tilfredshed.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Bent M
Anmeldt d. 27. juni 2016

En flot strand, med dejlig vand,
Havet er klart og man kan se fisk når man snokler. Desværre tømmer man affald af fra Piratskibene om eftermiddagen, og det kan drive ind i løbet af eftermiddagen.

Tak, JohnBekker