NorthStar41961757368

Skrækkelig / ærgerlig oplevelse.

1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. okt. 2023
Totalt nedslidt hotel - EL installationer hænger frit ud af væggene- sanitet er utæt og gennemtærret- på en uge blev håndklæder og sengetøj kun skiftet 2 gange ( står oplyst st det vil ske 4 gange ) der står at der er restaurant og have !! Der er INGEN TESTAURANT - INGEN HAVE, swimmingpool ligger k en baggård uden sol og iøvrigt fyldt med affald.
Evakueringsoversigt - flugtveje var et stk A4 ark HÅNDTEGNET !
Vi var en familie på 7 , 4 værelser, de 4 af os valgte at flytte efter en overnatning altså 2 værelser. Øv..øv... ingen kompensation, hverken fra hotel eller bookingfirma Hotel,s.com !!!!
Lige til at spolere en ferie!!!!
Dato for ophold: september 2023
Værelsestip: Totalt nedslidt !!!
1,0 ud af 5 boblerVærdi
1,0 ud af 5 boblerSted
1,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.925 kr.
  • travelup.com
16.8 km fra Kleopatra Carina Hotel
Vis flere hoteller i Alanya
Anmeldt d. 15. juli 2023

Hotellet var mørkt og slidt. Værelserne små og helt nedslidte. Air conditionen virkede på en god dag og så kunne den slet ikke køle ned. Alle døre manglede det nederste af døren. Bruseren i badeværelset virkede ikke optimalt. Værelset og hotellet lugtede af gammelt loft. Køleskabet var rustent.
Vi smuttede på air bnb så hurtigt som muligt , bedste beslutning ever.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, line c
Anmeldt d. 23. september 2019

Fik verdens mindste værelse hvor der ikke engang var plads til vores kufferter og os samtidig. Skulle man rundt.på værelset skulle kufferterne op i sengen.
Toilet og brusekabine var i et, og altanen var direkte ind i lejligheden overfor.
Poolen var beskidt og i det hele taget var hotellet beskidt og nedslidt.
Strømmen gik hver aften mellem 23.45 og 00.45. mit gæt er at det har været for at afbryde aircondition når folk sov.
Personalet smilede aldrig og forstod meget.dårligt engelsk.
Aldrig ALDRIG mere..

Dato for ophold: september 2019
Tak, Claus J
Anmeldt d. 1. september 2019 fra mobile enheder

Dette hotel er billigt at bo på så havde ingen forventninger. Rengøring var i top og værelset er ok til prisen.vi boede med skrå havudsigt, flot og dejlig stor terrasse.sengene er lidt hårde men er ok at sove i badeværelset er lille men der er det man skal bruge. Det ligger perfekt til stranden poolen brugte vi ikke som også er i skygge. Så hvis man som os skal sove og hygge ude er dettte hotel perfekt og god service af personalet og hjælpsomme selv om ikke alle snakker engelsk , men vi er jo også i Tyrkiet

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Vivian1969
Anmeldt d. 30. juli 2016

Billigt hotel.. forvent ikke det store, men billigt... sengene er megahårde..måske ikke den bedste udsigt, men seriøst så tæt på alting så der kan man ikke være utilfreds. rent sengetøj oh håndklæder. Bruser var i stykker da jeg var der, det blev fluks lavet. Meget lidt af personnalet snakker eneglsk men det prøver at gøre deres bedste...Det er ikke et luksushotel.. det er et sted du overnatter og så bruger du dagen ude.. og stranden som nabo næsten

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Nina B
Anmeldt d. 6. september 2014

Boede her en uge i august. 2014 . Enkelt sparsomt værelse 103. Snævert badeværelse hvor det meste af gulvet blev oversvømmet når man badede. Håndklæder stive som et bræt. Der er meget lydt. Morgenmad meget enkel. Pris Tl 15,00 pr person. Hotel ligger meget centralt i forhold til strand og by. Hotel er meget slidt. Personale taler ikke meget engelsk og glemte at informere om gratis aircondition. Fik først den oplysning da vi spurgte om det kunne tilkøbes. Ingen information om at der kunne lejes køleskab. Hotellets pris på transfer til lufthavnen i Antalia på Tl 171,00 rimelig.

Dato for ophold: august 2014
1  Tak, elb0fujairah