Claus J

Absolut dårligste hotel

1,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. sep. 2019
Fik verdens mindste værelse hvor der ikke engang var plads til vores kufferter og os samtidig. Skulle man rundt.på værelset skulle kufferterne op i sengen.
Toilet og brusekabine var i et, og altanen var direkte ind i lejligheden overfor.
Poolen var beskidt og i det hele taget var hotellet beskidt og nedslidt.
Strømmen gik hver aften mellem 23.45 og 00.45. mit gæt er at det har været for at afbryde aircondition når folk sov.
Personalet smilede aldrig og forstod meget.dårligt engelsk.
Aldrig ALDRIG mere..
Dato for ophold: september 2019
Problemer med denne anmeldelse?
593 kr.
  • travelup.com
16.8 km fra Kleopatra Carina Hotel
Vis flere hoteller i Alanya
Anmeldt d. 1. september 2019 fra mobile enheder

Dette hotel er billigt at bo på så havde ingen forventninger. Rengøring var i top og værelset er ok til prisen.vi boede med skrå havudsigt, flot og dejlig stor terrasse.sengene er lidt hårde men er ok at sove i badeværelset er lille men der er det man skal bruge. Det ligger perfekt til stranden poolen brugte vi ikke som også er i skygge. Så hvis man som os skal sove og hygge ude er dettte hotel perfekt og god service af personalet og hjælpsomme selv om ikke alle snakker engelsk , men vi er jo også i Tyrkiet

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Vivian1969
Anmeldt d. 30. juli 2016

Billigt hotel.. forvent ikke det store, men billigt... sengene er megahårde..måske ikke den bedste udsigt, men seriøst så tæt på alting så der kan man ikke være utilfreds. rent sengetøj oh håndklæder. Bruser var i stykker da jeg var der, det blev fluks lavet. Meget lidt af personnalet snakker eneglsk men det prøver at gøre deres bedste...Det er ikke et luksushotel.. det er et sted du overnatter og så bruger du dagen ude.. og stranden som nabo næsten

Dato for ophold: juli 2016
Tak, Nina B
Anmeldt d. 6. september 2014

Boede her en uge i august. 2014 . Enkelt sparsomt værelse 103. Snævert badeværelse hvor det meste af gulvet blev oversvømmet når man badede. Håndklæder stive som et bræt. Der er meget lydt. Morgenmad meget enkel. Pris Tl 15,00 pr person. Hotel ligger meget centralt i forhold til strand og by. Hotel er meget slidt. Personale taler ikke meget engelsk og glemte at informere om gratis aircondition. Fik først den oplysning da vi spurgte om det kunne tilkøbes. Ingen information om at der kunne lejes køleskab. Hotellets pris på transfer til lufthavnen i Antalia på Tl 171,00 rimelig.

Dato for ophold: august 2014
1  Tak, elb0fujairah
Anmeldt d. 23. september 2013 fra mobile enheder

Jeg har lige rejst med Falk Lauridsen til Alanya. Glædede mig til at skulle på ferie. Blev indkvarteret på Hotel Carina.
Blev dog slemt skuffet da jeg så Værelset, sengen var elendig, skabet lugtede som på et museum. Altanen vendte ud mod en bygning så man kiggede bare over i en mur. Aircondition lugtede gange forfærdeligt hvis ellers den virkede. Rummet virkede i det hele taget meget nedslidt.
Guiden havde sagt det var med morgenmad, men det skulle der betales ekstra for. Der kunne ikke købes andre måltider der... Baren var aldrig åben, bare støvet og kedelig..Tror aldrig poolen blev rengjort, der var heller ikke rigtig noget sol der så måske derfor ingen opholdt sig der.
Der var ikke langt til centrum og til stranden hvilket var et plus og det eneste

Dato for ophold: september 2013
2  Tak, Nedergaard55
Anmeldt d. 10. august 2013

Vi har lige rejst med Falk Lauritsen, hvor vi havde et godt ferieophold på det lille familieejede Hotel Carina. Ejerne hyggede om os og der var en god og hyggelig stemning på hotellet.
Hotellet er slidt og med sparsomt udstyr, men med en fantastisk beliggenhed, når man kan lide den korte afstand til strandpromenaden og byen.

Værelsestip: Altaner med havudsigt på 3. sal.
Dato for ophold: juli 2013
1  Tak, Henrik C