Anmeldt d. 6. september 2019

Værste oplevelse i Tyrkiet by far. Hotellet er snavset, medarbejderne er ugidelige og ikke særlig serviceminded. Derudover (uheldigvis) er hotellet ramt af et diarré udbrud. Vi er en familie på i alt 10 hvor 8 af os er ramt. Hotellet bildte os ind det var fordi vi havde slugt for meget havvand. Vi bad om at få tilkaldt en læge og langt om længe blev vi så alle tilset, da lægen dukker op, dukker flere og flere patienter op for at blive tilset og der er en masse snak på hotellet. Vi fik taget blodtrykket og derefter udskrev doktoren medicin på recept. Hvad vi ellers alle blot kunne have hentet i håndkøb. Lægen sagde det nok skyldtes dehydrering. Men det stopper ikke her for, trods utallige opkald fra flere af gæsterne på hotellet, blev disse negligeret og vi blev absolut ikke taget alvorligt. I den forbindelse, fik vi af vide at disse udbrud var meget hyppige i Alanya og at guiden havde spist på hotellet tidligere og mærkede intet. Facts er bare at hotellet er lagt ned og personer fra forskellige lande er ramt. Dermed kan vi udelukke det er noget vi har med hjemmefra. Kort efter tog de dog action på situationen, håndsprit blev sat op, køkkenpersonalet tog hårnet på og hotellet blev gjort hovedrent - ja, altså bortset fra værelserne. Det ser samtidig ud til at glas, som vi alle drikker af, ikke længere blot bliver skyllet i vand fra hanen men faktisk møder en opvaskemaskine.
Ingen anbefalinger herfra!

Dato for ophold: september 2019
Tak, HrogFruDanmark
Anmeldt d. 29. august 2018

Efter at have læst anmeldelserne, var vi en smule skeptiske. Vi tænkte dog alligevel at med en så billig rejse, kunne vi ikke tillade os at være alt for kræsne, så vi bestilte en rejse til Hotel Arsi.
Og selve hotellet var da også udemærket. Fin beliggenhed, fine (men små) værelser og dejlig balkon. Maden var til gengæld helt elendig; lille udvalg, ingen smag og generelt utrolig fantasiløs. Vi rejste to 18 årige piger, så vores eneste mål var sådan set bare billig rejse og en solseng, og dog endte vi med at spise ude hver eneste aften pga. maden. Heldigvis er der en masse lækker mad i Alanya for ingen penge, men ærgeligt at købe All Inclusive og så stort set ikke bruge det.
Men vi havde dog bestemt ikke oplevet det værste endnu.
Har man ikke været i Tyrkiet før, kan man roligt forvente en masse tilnærmelser og frejdige opfordringer fra tyrkiske mænd. Vi havde dog været der mange gange, så tænkte ikke at noget kunne overraske os, og har heller ikke et problem med bare at sige "nej tak", så vi var ikke bekymrede.
Man kan ikke andet end forvente ovenstående af tyrkerne på gaden, men chefen samt bartenderne på hotellet? Det var måske lige i overkanten. Hvis vi læste dette ville vi nok tænke "årh ja slap dog af", men vi ville virkelig ikke skrive en anmeldelse hvis der var behov for overdrivelser.
Efter første aften havde vi to tyrkere hængende efter os. De opsøgte os ved poolen når vi lå og sov, de fulgte efter os gennem lobbyen, de satte sig ved bordet når vi spiste, og de forstod på ingen måde et nej. En aften hvor vi havde været på bar, stod den ene såfremt og ventede på mig og holdt øje med mig. Han havde fundet min instagram og skrevet beskeder som "jeg holder øje med dig" og "hvorfor er du ikke gået hjem endnu" (baren var lige over for hotellet). Dette gjorde at vi på ingen måde havde lyst til at opholde os på hotellet. Faktisk fik vi nogen hjemmefra til at skrive til den ene og bede ham holde sig væk.
Hvis man er et par unge piger og godt kunne tænke sig at drikke sin drink uden en tyrker i nakken, ville vi klart anbefale at vælge et andet sted.
Vi nævnte det dog til personalet i lobbyen, som ikke havde hørt en så vild opførsel før, så kan være det var en engangsting (tror vi dog ikke).
Til gengæld kan det tyrkiske bad helt klart anbefales, ejerne er utroligt søde og professionelle, (her blev jeg dog igen forstyrret af den kære tyrkiske stalker som opsøgte mig, mens jeg lå på en massage stol, meget letpåklædt, det var knap så professionelt).

Alt i alt skal man helt sikkert vælge et andet hotel. Man kan sagtens få meget bedre kvalitet for samme mængde penge, kan bl.a. varmt anbefale Kleopetra Ramira Hotel.

Dato for ophold: juli 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Julie_SM54
Anmeldt d. 11. august 2017 fra mobile enheder

Når jeg sidder og læser anmeldelserne igennem, og billederne kan jeg slet ikke forstå at det er samme hotel jeg lige er kommet hjem fra. Uspiselig morgenmad hver dag, tørt brød som smagte af gær, varme retter med pølse, dårlig pålæg, lugtede surt og havde en grålig kulør. Det eneste som ren faktisk kunne spises, (pandekager) var der aldrig nok af, på trods man kom tideligt og spiste morgenmad. Og der blev ikke lavet flere. Middagsmad samt aftensmad bestod af kylling, ris, bulgur, og pasta HVER EVIG ENESTE DAG! Der går meget lang tid før vi skal have kylling, ris, bulgur og pasta igen. Salaten rørte vi ikke hele ugen, agurkerne var uden saft og tydeligt det ikke var frisk. Tomaterne sejlede i sovs, og salat bladene var på renden til at være rådne. Vi har spist ude næsten alle måltider, og fortrudt vi valgte dette hotel, især med all incl. Det blev en alt for dyr ferie i sidste ende. Vi oplevede at der pludselig ikke var vand på værelset, mens jeg var i bad. Min veninde gik i receptionen, men der gik flere timer før vi fik vand igen, så jeg måtte rende ned igennem hotellet iført shampoo over alt, for at bade i pool bruseren, mens min veninde holdte et håndklæde for. Der var en aften ikke varmt vand, så vi måtte bade i iskoldt vand (frisk) men ikke rart. På hjemmesiden når man bestiller står der man har internet på værelset og i receptionen. Vi har ikke haft internet en eneste gang i en hele ugen oppe på vores værelse, og i receptionen virkede det on and off. Der render katte rundt til alle måltider, de bliver ikke jaget væk, men bliver tværtimod fodret. Vi oplevede flere gange de hoppede op på vores bord, mens vi spiste. De fik også lov at rende frit rundt inde på hotellet. Man kunne ikke sidde i fred uden der kom nogen som ville sælge det ene eller det andet, meget belastende. MEN personalet på hotellet var flinke og rare, det skal de have !
Alt dette blev vores guide informeret omkring. Vi kunne rykke hotel hvis vi ville betale 2000kr ekstra for rejsen, hvilket vi ikke havde råd til. Så vi holdte ud. Men ikke et sted vi har tænkt os at komme tilbage til.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Michelle L
Anmeldt d. 29. juli 2016

Værelsestip: Undgå 209 der sidder man på toilet med det ene ben i brusekabinen.
Dato for ophold: juli 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Anmeldt d. 18. maj 2016

Udmærket hotel, boede alene på dobbeltværelse. Værelset var fint men boede på øverste etage og dvs at der ingen overdækning var på balkonen - ikke noget stort problem men hvis det regner er der ingen ly. Rengøringen var fin. Maden var også ok all inclusiv men terrassen/udeområdet er noget vindblæst og i skygge indtil sidst på dagen. Der var koldt synes jeg. Til gengæld er der 3 min. gåtur til stranden som var fin. Hotellet ligger heller ikke længere ude end man sagtens kan gå ind til centrum. Godt tilfreds :)

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Birthe414