Anmeldt 29. juli 2016

Værelsestip: Undgå 209 der sidder man på toilet med det ene ben i brusekabinen.
  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Anmeldt 18. maj 2016

Udmærket hotel, boede alene på dobbeltværelse. Værelset var fint men boede på øverste etage og dvs at der ingen overdækning var på balkonen - ikke noget stort problem men hvis det regner er der ingen ly. Rengøringen var fin. Maden var også ok all inclusiv men terrassen/udeområdet er noget vindblæst og i skygge indtil sidst på dagen. Der var koldt synes jeg. Til gengæld er der 3 min. gåtur til stranden som var fin. Hotellet ligger heller ikke længere ude end man sagtens kan gå ind til centrum. Godt tilfreds :)

Overnattede: maj 2016
Tak, Birthe414
Anmeldt 20. april 2016 fra mobile enheder

Godt hotel, rart personale , pænt og rent . Godt til prisen , kommer der gerne igen , ligger godt centralt , tæt på strand , hvis der skal være minus er det baren over for på hjørnet , der er larm nogen dag værre end andre

Overnattede: april 2016, rejste som par
1  Tak, Mutti63
Anmeldt 24. juni 2015

Vi boede på Kleopatra Arsi hotel i 14 dage i juni 2015. Var rigtig godt tilfredse med hotellet. Maden ok. Vi kunne få det vi ville/kunne drikke. Personalet venlige. Rengøringen er som andre hoteller i Alanya. Badeværelset meget lille. Der manglede en skab til tøj. Kun en garderobe stang. Men det fungerede ok for os. Meget støj fra baren om aftenen.

• Overnattede: juni 2015, rejste som par
1  Tak, Mariann T
Anmeldt 19. juni 2015 fra mobile enheder

Er lige kommet hjem efter 11 dage på hotellet.
Værelserne og selve hotellet er super fint.
Maden er ganske forfærdeligt. Det er det samme mad der kommer ind middag og aften indtil der ikke er mere. Lavede en test om middagen og om aftenen så vi vores lille pind som også var der næste dag
Pålægget om morgen var dårligt.
Men ja ved vi får hvad vi betaler for men alt med måde. Det er vist kun spørgsmål om tid inden der bliver dårlige maver. Har snakket med rejsebureauet mm problem så håber der er mere orden nu.

Overnattede: juni 2015, rejste med venner
2  Tak, LailaJ206