“Klar anbefaling”

Green River Restaurant
nr. 14 af 807 Restauranter i Alanya
Køkkener: Tyrkisk
Anmeldt 9. maj 2022

Helt klart vores yndlingsted i Alanya. Altid god service og god mad.
Vi skal helt sikkert tilbage hertil.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, H1007RTmelissat

Anmeldt 9. maj 2022

Klart et sted man skal besøge. God mad og drinks! Der er altid god service og personalet er alle sammen super søde.
Vi har været her hver eneste dag på vores ferie og næste gang vi kommer til Alanya, kommer vi helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Mia W
Anmeldt 28. juli 2021

Kan virkelig anbefale til alle! Har bestilt både mad, vandpiber og drinks. Alt var lækkert og rigtig rigtig god service. Har været der hver dag under hele min ferie

Dato for besøg: juli 2021
Tak, darinm709
Anmeldt 4. august 2019 fra mobile enheder

Virkelig godt sted, god mad, betjening og underholdning. Vi har været der mange x i vores ferie og vi er tilfredse hver gang og ikke mindst underholdt.

Dato for besøg: august 2019
Tak, jackies773
Anmeldt 1. september 2014

Kan ikke forstå hvorfor så mange folk synes denne restaurant er så fantastisk.
Bestilte en bøf og blev godt nok skuffet!!

Dato for besøg: juni 2014
    • Stemning
Tak, frkpandora

Rejsende, der kiggede på Green River Restaurant, kiggede også på

Alanya, Antalya (området)

Har du været i Green River Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!