“Forkælelse for ganen og øjet”
Anmeldelse af Dinner Restaurant

Dinner Restaurant
nr. 16 af 762 Restauranter i Alanya
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

En fantastisk oplevelse af smag, anretning og betjening.
Jeg har efterhånden besøgt rigtig mange restauranter i Alanya-området, og ingen er over eller på siden af dette dejlige sted.
Så skal du/I forkæles, nyd en middag på Dinner.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, 485ralpht

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Det bedste sted hvis du bil forkæle dig selv, med mad der ikke kun er mad, men en oplevelse og næsten kunst, den bedste gourmet resturant i Alanya, skal opleves på en ferie i Alanya - Leif fra Danmark, har lejlighed her og spiser altid på Dinner min. en gang pr ferie

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 744leifc
Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

Restauranten er klart et besøg værd og skiller sig meget ud fra alle de andre turistprægede restauranter i Alanya. Maden var utrolig velsmagende og indbydende og betjeningen var god.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, miag5
Anmeldt 27. juni 2016 fra mobile enheder

Lækker indretning - lyst og indbydende. Meget europæisk inspireret. Maden var utrolig lækker, velsmagende og veltilberedt. Vi fik lammeskank med kartoffelmos. Det var simpelthen en oplevelse og i gourmetklasse. Prøv det! Dyrt men pengene værd!!!

Dato for besøg: marts 2016
Tak, JanniMB
Anmeldt 25. juni 2016 fra mobile enheder

Lækkert mad, god kvalitet og god betjening.
I den dyre ende, men hvis man vil betale lidt ekstra for en god oplevelse er det her lige stedet.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, petercJ1816KU

Rejsende, der kiggede på Dinner Restaurant, kiggede også på

Alanya, Antalya (området)

Har du været i Dinner Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!