“Super Tyrkisk mad til billige penge”
Anmeldelse af Sefin Yeri Restaurant

Sefin Yeri Restaurant
nr. 43 af 655 Restauranter i Alanya
Køkkener: Spisested, Supper
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Efter lukketid
Anmeldt 23. august 2018 fra mobile enheder

Vi har nu kommet i Alanya i 15 år og prøvet rigtig mange spisesteder men vender altid tilbage til dette sted.
Super god betjening og rigtig god tyrkisk mad

Dato for besøg: august 2018
Tak, Jesper G

Anmeldt 1. maj 2016

Vin spiste på sefin yeri om aftenen og maden var absolut i orden.
Tjenerne var tip top, men vi havde ventet et mere hyggeligt lokale, når man har et logo af en "gammel tyrkisk kok" som pr. For restauranten.
Lokalet var lyst venligt, men sterilt uden charme

Måske vi havde sat forventninger for meget op efter at havde læst om stedet på trip adv.

Restauranten har åbent 24 timer i døgnet, så mon ikke det er en godt sted af få natmaden efter disco-festen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, 644ibf
Anmeldt 9. august 2015 fra mobile enheder

Det er det bedste sted mig og min mand har spist i Alanya. Vi har spist her i tre dage i træk indtil videre og det stopper vi ikke med. Deres tyrkiske retter er fremragende og servicen er i top. Top karakter herfra og det kan varmt anbefales

Dato for besøg: august 2015
Tak, Suzanne B
Anmeldt 8. juli 2015

meget fin restaurant, og venligt personale.
Vi bestilite chateaubriand som var meget udemærket.....................

Dato for besøg: oktober 2014
Tak, Nat1410
Anmeldt 22. august 2014

På Sefin Yeri er personalet ikke anstregende for at få gæsterne ind på restaurant.Der er sirligt rent og restaurant er opdelt i ryger og ikke ryger afdeling.

Dato for besøg: august 2014
Tak, Susmus2014

Rejsende, der kiggede på Sefin Yeri Restaurant, kiggede også på

Alanya, Antalya (området)

Har du været i Sefin Yeri Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!