“Ferie ”

Køkkener: Mexicansk
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Nogenlunde mad, store portioner men ikke supergodt
god udsigt fra terrassen
hurtig betjening
Flink personale

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Thomas O

Anmeldt 14. juni 2016 fra mobile enheder

En plankesteak tilberedt til perfektion - kombineret med super flot udsigt over havnen og Alanya Castle (se om I kan få en siddeplads udendørs på 1. etage) samt ganske fin service. God oplevelse!

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Elias K
Anmeldt 1. september 2015

Dejlig mad, god betjening og hyggelige omgivelser. Et sted der er værd at besøge. Ligger i havnen i Alanya

Dato for besøg: august 2015
Tak, Henrik T
Anmeldt 8. august 2015

Dette er stedet, hvis du søger en god bøf til 100 kr. Sørg for at komme op på terrassen når vejret er godt og se alle de mange skibe i havnen. Maden var helt perfekt og betjeningen var helt i top.

Dato for besøg: august 2015
Tak, svendb2015
Anmeldt 24. juli 2015

Super service, vi fik både 10 % trukket fra regningen, og blev kørt tilbage til hotellet. Vores forretter var super gode, men deres oksekød i hovedretterne var ret sejt. De har rigtig godt legeområde til børn, og de har en lille bane ved siden af restauranten, hvor børnene kan køre på diverse "cykler. Alt i alt en okay oplevelse.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, janniejonassen

Rejsende, der kiggede på Yonet Bamse Restaurant, kiggede også på

Har du været i Yonet Bamse Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!

Yonet Bamse Restaurant oplysningerne kom oprindeligt fra Yellow.com.tr