188 $
Travelocity
Expedia.com181 $
Hurb188 $
Anmeldt d. 21. maj 2016 fra mobile enheder

Vi bookede en afbudsrejse til ingen penge og uden forventninger til hverken hotel eller nærområde. Vi har været godt tilfredse med et standard hotelværelse inkl. altan med havudsigt - hotellets personale er hjælpsomme og serviceminded, hotellets poolområde er meget tætpakket. Vi rykkede til det private strandområde, hvor hotellet har deres strandbar (indgår i all inclusive). Maden var rigtig fin til prisen.

En skønt lille hotel, hvor personalet klart trækker det hele op!

Dato for ophold: maj 2016
1  Tak, camillah647
Anmeldt d. 7. maj 2016

maden er ıkke saa god og maden er kold. ellers et fınt hotel.
dejligt med gratis inter net, men det virker ikke saa godt hele tiden.
ikke saa mange personale til alle de gaester.
Alper er en god person.

alt i alt et ok hotel.

Dato for ophold: maj 2016
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, 10sebastianj
Anmeldt d. 28. oktober 2015

Dette hotel er et gammelt beskidt skod hotel, med dårligt alt !
Alt for små rum , nedslidte dårlige senge. Kedelig og ensformig mad.
Mad os i hele resturanen, så man stinker i hår og tøj bagefter man har spist,
koldt vand i badet 5 ud af 7 dage.
Tv der er sne på alle kanaler.
Det er det værste jeg nogensinde har været på.

Værelsestip: vælg et andet hotel
Dato for ophold: oktober 2015
3  Tak, susankollerupl
Anmeldt d. 19. oktober 2015

Vores ophold på Oba Star var en ren stor skuffelse, havde fået oplyst det var højstanddard, hvilket det slet ikke var.... Små værelser, skidt her skulle vi kun sove,de var dog rene.........men personalemangel, synd ved dem som var der de knoklede som en gal....... Møgbeskidt i poolbar, møgbeskidt i restaurant, maden meget meget ensformig og bar præg af genbrug...,fik kaffe m m af papbæger, drak øl af plasticflasker hører ikke hjemme på hotel.......all incl på stranden var dog godt, borset fra solsengene var besat til gæster som gav drikkepenge, hmm har alle ik all incl???Så fik vi at vide detvar sidst på sæson, det skulle vi vel ikke lide under, har klaget til rejseselskab, så er spændt på om der sker noget........her kommer vi ik igen.

Dato for ophold: oktober 2015
3  Tak, Marianne H
Anmeldt d. 28. september 2015

Dette hotel henvender sig til par ikke så meget til børnefamilier. værelserne er meget små. det samme gælder for altanen, hvor der kun lige er plads til to stole. men der er rent og pænt, der er aircondition på værelserne.
I restauranten er der et bredt udvalg af tyrkiske specialiteter samt og et udvalg af skandinavisk/ europæisk mad. altid friske råvare.

Værelsestip: tæt på badestrand, hvor der er gratis liggestole til hotellets gæster
Dato for ophold: september 2015
Tak, Tanja1970-01