Anmeldt d. 13. juni 2018

Min datter og jeg boede 4 dage på hotellet, som ligger rigtig godt. Ca. 1 km fra stranden - men midt i byen og derfor også lidt trafiklarm, men ok.
De har opgraderet poolområdet rigtig meget og det er super lækkert. Her er rent og pænt - dog kunne lejlighederne trænge til en opgradering - men de er helt ok - også prisen taget i betragtning.
Servicen er høj.

1  Tak, FlemmingBynge
Anmeldt d. 13. juni 2018 fra mobile enheder

Fint hotel, værelserne var ikke helt optimale men de var okay, specielt hvis man har fået rejsen lidt billigt. Men pool området, bla indretningen og maden var super godt. Derudover var menneskerne søde

1  Tak, Katharina B
Anmeldt d. 13. juni 2018 fra mobile enheder

Vi har boet på dette hotel i 17 dage virkelig en dejlig sted til pengene værelserne er rigtig fine køkken ok og så med en god poolområde og virkelige finke personale så man bare får en god service af og maden er ok og til billig penge

2  Tak, Birgitte D
Anmeldt d. 13. juni 2018 fra mobile enheder

Dejligt lejlighedshotel tæt på byen. Sødt hjælpsomt personale der får dig til at føle dig som en del af familien. Maden er go og billig. Rengøring i top. Køkkenet er ikke stort men brugbart. Alt i alt en skøn ferie

Tak, Marianne K
Anmeldt d. 16. april 2018 fra mobile enheder

Super venligt personale, store og rummelige værelser, godt mad, fint poolområde.
Har du brug for hjælp, om det end gælder bussen eller badedyr, så står de altid klar med åbne arme til at hjælpe.
Vi har været her 2 uger, og har endnu ikke haft en dårlig oplevelse her.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Michelle P
Gümrah G, Genel Müdür hos HMA Apart Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. april 2018

Kære gæst,

For det første tak for at vælge os og din nice anmeldelse.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen..