“Een af alanya’s bedste restauranter🤩”
Anmeldelse af by MH food & drinks

by MH food & drinks
nr. 7 af 776 Restauranter i Alanya
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk dejligt sted med god musik, yderst venlig betjening og virkelig lækkert og flot anrettet mad. Giver hermed de bedste anbefalinger.

1  Tak, majbritd2016

Anmeldt 19. oktober 2019

Denne restaurant ved hvad de laver..

Super mad, Super betjening. De fortjener 5 stjerner Dette er et besøg værd, og vil vil heltsikkert komme igen & igen.

Tak, jakob n
Anmeldt 18. oktober 2019

Til priser kun en smule over gennemsnittet får du langt bedre mad end andre restauranter i området. Stedet er et besøg værd

Tak, Andr521a
Anmeldt 17. oktober 2019 fra mobile enheder

For billige penge fik vi et måltid på niveau af dansk gourmet. Meget venligt personale og rolig beliggenhed.

Tak, Birthe R
Anmeldt 15. oktober 2019

Vi besøgte stedet med vores venner,der er stamgæster der.
vi blev rigtig godt modtaget, udsøgt betjening, rigtig rigtig god mad, dejlig vin, rigtig god kaffe og en rom så dejlig til, det synes jeg ikke er let at finde, hernede, det er altid rom til mix.
Vil gerne anbefale M & H, rigtig godt sted, Tak til Mustafa som er indehaver og Jytte og Tage for at vise Deres sted..

Tak, Knud-ErikBergmannJ

Rejsende, der kiggede på by MH food & drinks, kiggede også på

Har du været i by MH food & drinks? Fortæl om dine oplevelser!