Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.899)
Filtrer anmeldelser
1.899 resultater
Medlemsvurdering
701
684
254
114
146
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
701
684
254
114
146
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.899 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2014

Landede i nat efter en uge i Hammamet. Kan kun anbefale Detur som selskab, guiden Tore var dygtig og vidste en masse. Desværre havde vi problemer allerede ved ankomst til Hotel Club President. Vi ankom til hotellet lidt i 5 om morgenen og havde bestilt 3 værelser med havudsigt mod extrabetaling. Vi fik anvist 3 bungalows, og da vi sagde at det ikke var hvad vi havde bestilt, kunne vi ikke få vores værelser før efter kl 13 !! Det samme skete da vi skulle hjem, vi overhørte hvordan nogle tyskere havde bestilt værelser med havudsigt men fik anvist bungalows ! Ellers får man hvad der er betalt for, og tjenerne og animation team gør alt hvad de kan, for at gæsterne skal føle sig velkomne.Hotellet bærer præg af at være slidt, men igen, 3 stjerner og man får hvad der er betalt for. Alt i alt en god og afslappende uge.

  • Overnattede: august 2014, rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
Tak, Henriette1969
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
benezzeddine, Directeur général hos Hotel Club President, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. august 2014
Google Oversæt

Dear Guests

I read with attention your review.
I am glad to know that you spent globally good holidays.
According to your bungalows we respectet at the beginning your reservation, anyway we did the maximum in the shortest time to improve the situation.
Thank you for choosing Hotel Club President for your holidays.
Best Regards
Giuseppe Carlini Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. juli 2014

Vi tog en hurtig beslutning for en ferie fredag og rejste mandag med Detour, vi valgte dette hotel p.g.a. prisen og er blevet super behandlet af personalet på hotellet.
Bar,tjener og rengørings personale får 5 stjerner for den gode service dog trak receptionen dette meget ned da de var meget under bemandet, vi havde et problem med et toilet som de havde lidt svært ved at få løst, og et opkald til Detour var ikke til meget hjælp da han ikke kunne engelsk, dansk eller tysk.
Men stadig et super ophold, og man får hvad man har betalt for

  • Overnattede: juli 2014, rejste med familie
    • Sted
    • Værelser
    • Service
2  Tak, 960janm643
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
benezzeddine, Directeur général hos Hotel Club President, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. juli 2014
Google Oversæt

Dear Guests
I read with lot of pleasure your review.
All the staff of the hotel is very happy to know that you spent good holidays.
I am personnaly happy to know that you found good service, for us is the most important thing.
Thank you again
Best Regards
Giuseppe Carlini Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. juli 2014

Vi er lige kommet hjem efter en uge på Hotel Club President. Hotellet levede fint op til vore forventninger, da vi vidste at vi kun havde betalt for et 3-stjernet hotel. Vi var OK tilfreds både med værelser, service og mad. Dog skal lige nævnes at baren var lidt sløv til at sørge for nye forsyninger når øl/sodavand slap op og bestilte man rom eller vodka blev der hældt op af samme flaske af et eller andet lokalt OG så de burde skaffe sig nogle andre og større glas - alt blev som oftest serveret i meget små engangsbægre. Vi rejste med Detur hvilket betød gratis vandland - man skulle blot hente en billet i receptionen som så var gyldig resten af ugen - en sjov oplevelse for familiens store børn.

  • Overnattede: juli 2014, rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
1  Tak, Ebbesen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
benezzeddine, Directeur général hos Hotel Club President, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juli 2014
Google Oversæt

Dear Guests

I read with lot of attention your review and I want to thank you.
We are glad to know thet the hotel was suitable and that you spend good holidays.
With the best regards of the whole team
Giuseppe Carlini Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. juli 2014

vi var på ferie for første gang i tunesien og der er ikke sidste gang vi kommer jeg vil sige at det værelse vi havede var fremragene med udsigt over middelhavet. rengøringen var i top hver dag var der blomster og nye lagner på alle sengene og rene håndklæder hver dag. flinke og rart personale selv om vi kom midt i Rammadanen. maden kan diskuteres men som kok ved jeg hvor svært det er at sætte 800 gæster tilfreds hver dag i gør det godt og vi kommer igen med venligst Fuhrmann
Denmark
ps. chef la crusine i will come back and see your kitchen next year

Værelsestip: bed om et værelse på 4 etage super rengørings personale
  • Overnattede: juli 2014, rejste med familie
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
1  Tak, Flemming F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
benezzeddine, Directeur général hos Hotel Club President, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. juli 2014
Google Oversæt

Dear Guests
First all of all I want to tell that was a plaesure to welcome you.
Thank you so much for your comments, hoping to see you again.
Best Regards
Giuseppe Carlini Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 14. juli 2014

Vores oplevelse af en ferie i 2014 på Hotel Club President.

Hotellet vil gerne mere, men tre stjerner er muligvis deres niveau.
Manglende rengøring ved poolområdet og bar området.
Ideforladt mad og det gælder både morgenmad, frokost og aftensmad. Ofte var der ikke kød nok til gæsterne.
Sodavand og øl løb konstant tør i baren. Generelt et sløjt udvalg i baren.
Kloarklugt på værelserne. Rengøring var mangelfuld.
Vandland er ikke med i all inclusive selvom det fremgår hos Detur.
Strandbaren manglede alt og var decideret ringe.

Hvis man rejser til Tunesien skal man være klar på en kultur hos lokalbefolkningen, der drejer sig om at få penge ud af udlændinge på alle tænkelige måder. Omtanke og den ene hånd på tegnebogen kan anbefales.

Detur er ekstremt ringe i deres kommunikation og burde være langt bedre til deres arbejde.

Værelsestip: Vælg Palm Hotel......
  • Overnattede: juli 2014, rejste som par
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
1  Tak, Martin M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
benezzeddine, Direttore generale hos Hotel Club President, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. juli 2014
Google Oversæt

Dear Guests
I read with attention your review and I noticed all the points that make your stay not so happy.
I apologise for this.
Your comment will be very useful to improve the level of our services.
Best Regards
Giuseppe Carlini Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser