Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.402)
Filtrer anmeldelser
1.402 resultater
Medlemsvurdering
664
440
167
61
70
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
664
440
167
61
70
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.402 anmeldelser
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt 18. maj 2017

  • Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NatalyaGEM, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 17. maj 2017

Overnattede: juni 2016
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NatalyaGEM, Guets Expérience Manager hos Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba, svarede på denne anmeldelseSvarede 19. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 8. maj 2017 fra mobile enheder

Overnattede: maj 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NatalyaGEM, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. maj 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. april 2017 fra mobile enheder

Overnattede: april 2017, rejste med familie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NatalyaGEM, Guets Expérience Manager hos Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. april 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 18. april 2017

  • Overnattede: april 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NatalyaGEM, Guest Experience Manager hos Radisson Blu Palace Resort & Thalasso, Djerba, svarede på denne anmeldelseSvarede 20. april 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser