“👌🏻”
Anmeldelse af Rustic - Eatery & Bar

Rustic - Eatery & Bar
nr. 8 af 620 Restauranter i Patong
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted. Lækket og alsidigt menu kort. Maden er perfekt. God service.
Der er god plads og mad til både voksne og børn. De gør noget ekstra for at lave en menu der skiller sig ud fra andre restauranter

Tak, KristinaFriis

Anmeldt 25. januar 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Rustic 2 gange under vores ophold i Patong, begge gange var en fornøjelse!
Maden er helt i top og til at komme til for penge. Servicen er fantastisk og personalet er smilende og imødekommende. Omgivelserne er hyggelige og der er helt klart gjort noget ud af, at kunderne skal føle sig godt tilpas.
Rustic blev vores "farvorit" restaurant, og helt klart et sted vi vil anbefale og bestemt et besøg værd.

Tak, Kristine K
Anmeldt 23. januar 2017 fra mobile enheder

Start dagen med at besøge denne hyggelige bar og få en rigtig lækker start på dagen. Eminent kaffe, lækker anretning ... bare det værd at give den smule mere vi er fan og kommer retur hver morgen ...

Tak, Evakjer
Anmeldt 26. december 2016 fra mobile enheder

Efter at have læst på TripAdvisor om Rustic's pizzaer drog vi glædeligt afsted og ja pizzaerne ER gode meeeeeen så er det også sagt. Sødt og venligt personale - ikke i den helt billige ende men stadig ret ret ok priser - et besøg værd

2  Tak, Jacob W
Anmeldt 11. december 2016 fra mobile enheder

Vi var 10 der spiste på Rustic. Stedet er meget flot indrettet og bærer tydeligt præg af Europa på alle leder og kanter.
Spisekortet er meget europæisk og de fremhæver selv deres pizzaer og det var ikke uden grund. De smagte fortrinligt.
Inden da havde vi sammen med vist nok ejeren stykket en gang forretter sammen til deling, som også viste sig at være super gode.
Alle de retter som vi fik her var i highend og alle var begejstrede for stedet, og trænger du til lidt afveksling fra den originale Thai cuisine så SKAL du gå herhen i udkanten af Patong.
Betjeningen kunne vi ikke sætter en finger på. Alle var venlig og hjælpsomme og retterne kom på samme tid.
Prislejet er meget fair sammenlignet med derhjemme, og det bliver du nødt til for man kan ikke sammenligne det med Thaimad.
Hvis vi overhovedet skulle sige noget i retning af negativt var det at det tog lidt lang tid at få slukket aircon, men det kan ikke trække ned så det er fuldt hus vi giver her

Tak, Steen V

Rejsende, der kiggede på Rustic - Eatery & Bar, kiggede også på

Har du været i Rustic - Eatery & Bar? Fortæl om dine oplevelser!