Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:

‚ÄúūüĎĆūüŹĽ‚ÄĚ
Anmeldelse af Rustic - Eatery & Bar

Rustic - Eatery & Bar
nr. 14 af 674 Restauranter i Patong
Anmeldt for 4. juli 2017 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted. Lækket og alsidigt menu kort. Maden er perfekt. God service.
Der er god plads og mad til b√•de voksne og b√łrn. De g√łr noget ekstra for at lave en menu der skiller sig ud fra andre restauranter

Tak, KristinaFriis

Anmeldt for 25. januar 2017 fra mobile enheder

Vi bes√łgte Rustic 2 gange under vores ophold i Patong, begge gange var en forn√łjelse!
Maden er helt i top og til at komme til for penge. Servicen er fantastisk og personalet er smilende og im√łdekommende. Omgivelserne er hyggelige og der er helt klart gjort noget ud af, at kunderne skal f√łle sig godt tilpas.
Rustic blev vores "farvorit" restaurant, og helt klart et sted vi vil anbefale og bestemt et bes√łg v√¶rd.

Tak, Kristine K
Anmeldt for 23. januar 2017 fra mobile enheder

Start dagen med at bes√łge denne hyggelige bar og f√• en rigtig l√¶kker start p√• dagen. Eminent kaffe, l√¶kker anretning ... bare det v√¶rd at give den smule mere vi er fan og kommer retur hver morgen ...

Tak, Evakjer
Anmeldt for 26. december 2016 fra mobile enheder

Efter at have l√¶st p√• TripAdvisor om Rustic's pizzaer drog vi gl√¶deligt afsted og ja pizzaerne ER gode meeeeeen s√• er det ogs√• sagt. S√łdt og venligt personale - ikke i den helt billige ende men stadig ret ret ok priser - et bes√łg v√¶rd

2  Tak, Jacob W
Anmeldt for 11. december 2016 fra mobile enheder

Vi var 10 der spiste på Rustic. Stedet er meget flot indrettet og bærer tydeligt præg af Europa på alle leder og kanter.
Spisekortet er meget europæisk og de fremhæver selv deres pizzaer og det var ikke uden grund. De smagte fortrinligt.
Inden da havde vi sammen med vist nok ejeren stykket en gang forretter sammen til deling, som også viste sig at være super gode.
Alle de retter som vi fik her var i highend og alle var begejstrede for stedet, og trænger du til lidt afveksling fra den originale Thai cuisine så SKAL du gå herhen i udkanten af Patong.
Betjeningen kunne vi ikke sætter en finger på. Alle var venlig og hjælpsomme og retterne kom på samme tid.
Prislejet er meget fair sammenlignet med derhjemme, og det bliver du n√łdt til for man kan ikke sammenligne det med Thaimad.
Hvis vi overhovedet skulle sige noget i retning af negativt var det at det tog lidt lang tid at få slukket aircon, men det kan ikke trække ned så det er fuldt hus vi giver her

Tak, Steen V

Rejsende, der kiggede på Rustic - Eatery & Bar, kiggede også på

Har du været i Rustic - Eatery & Bar? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilf√łj billeder

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? G√łr krav p√• din registrering gratis, s√• du kan svare p√• anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

G√łr krav p√• din registrering