Google
Sådan kan du opleve Freedom Beach
fra 92,16 $
fra 359,00 $
Anmeldt d. 27. december 2019 fra mobile enheder

Anbefaling er man skal tage en longtail boat fra sin lokale strand begge veje ellers skal du igennem rigtig mange trapper som ikke er speciel gode at gå på, rigtig lækker strand med palmer omkring, dog er det sådan at os mennesker desværre ikke kan finde ud af at rydde op efter os selv så det betyder der er meget skrald så det ødelægger desværre området, man kunne håbe at den thailandske regering ville gøre noget ved det tror desværre den er for sværd at komme til på grund af de mange trapper så det ikke bliver prioritet.

Hvis bare os mennesker kunne lærer ar rydde op efter os selv ville det være helt fint !

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, niklasbredsgaard
Anmeldt d. 18. december 2019 fra mobile enheder

Flot strand, men det er kun spørgsmål om tid. Super ærgeligt - god kondi påkræves.
En ting: "We love the Earth"

Dato for oplevelse: december 2019
1  Tak, PUNCHAT
Anmeldt d. 22. marts 2019 fra mobile enheder

Dette er den bedste badestrand jeg har været ved elsker den, og ville meget gerne have givet top karakter, men det kan jeg ikke fordi, jeg aldrig har set et så klamt toilet i hele mit liv, plus alle sol sengene er væk.

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, 429jannec
Anmeldt d. 22. marts 2019 fra mobile enheder

Min tredje gang på Freedom Beach ( 2 gange i 2018 og 1 gang i 2019). De 2 gange i 2018 var så smukt. Vand helt blåt og menneskemængde fin. Nu er år efter kan man godt se, hvordan strandene ændre sig. Lidt mere affald i vandet end sidste år.. øv. Men ellers en lækker “hemmelig” strand. Smukt smukt

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, ceciliebendix
Anmeldt d. 27. februar 2019 fra mobile enheder

vi tog en longtail boat fra Patong beach, 5 personer, 3 børn og 2 voksne.
2000 baht tur/retur, og man får en hyggelig og flot sejltur på ca.20 min.
Vi aftalte tidspunkt for afhentning, og vores "kaptajn" var der spot on den aftalte tid.
Selve freedom beach er ultimativ bounty strand med hvidt sand så fint som mel,og var ikke varm at gå på som det ofte kan være, kokospalmer der svajer i vinden og giver mange områder med skygge.
Der findes en enkelt restaurant på stranden,vi købte dog kun drikkevarer hvilket koster ca. Det samme på restauranter andre steder,måske en anelse dyrere.
Vi har aldrig snorklet før,og nogen vil måake sige at Freedom beach ikke er noget særligt,men det synes vi,superfed oplevelse at se verden ændre sig ved bare at stikke hovedet under vandet.
Alt i alt et besøg værd.

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, Morten S