“Rigtigt godt hotel tæt på centeret stranden super sødt personale især managere Sa”
Anmeldelse af Tony Resort

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Tony Resort
Vurderet som nr. 76 ud af 334 hoteller i Patong
Anmeldt 7. december 2017

Rigtig lækker pool
Har kun godt at sige om hotellet samt personalet er venlige og imøde kommende hotellet ligger midt i det hele
men her er fredligt og ro om aften tæt på jungceylon center , jeg kommer igen

Værelsestip: Fri wifi ROM Edith pool view
Vis flere værelsestip
Overnattede: December 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Henrik G

Anmeldt 6. februar 2017

Godt hotel til prisen pæne omgivelser værelset havde en pæn størrelse og var rent og pænt morgenmad ensformig i længden men ellers god personalet kunne godt være lidt mere imødekommen og bedre til engelsk i reseptionen er de meget imødekommende men kunne også være bedre til Engelsk

• Overnattede: Januar 2017, rejste med venner
Tak, Bente A
Anmeldt 19. juli 2015

På dette hotel føler man sig dejligt afskærmet fra al den larm der kan være i Patong, så når man har brug for en pause fra det hele kan man ligge sig ned til den dejligt store pool. Det er også nogle dejlige værelser der er på hotellet.

• Overnattede: August 2014, rejste som par
Tak, Lau Lundgaard C
Anmeldt 8. april 2015 fra mobile enheder

Et dejligt hotel rene værelser. Lidt brugt.
Super swimmingpool.

Personalet taler meget dårligt engelsk.

Jeg havde en dejlig uge der.

Morgenmaden var okay.

Spiste spaghetti bolognaise det var super godt.

Beliggenheden kunne ikke være bedre, lige midt i byen med gå afstand til stranden og Bangla Road.

Masser af indkøbsmuligheder osse i gå afstand fra hotellet.

Overnattede: April 2015, rejste med venner
Tak, Bente H
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 21. februar 2015

Dette hotel er en perle i den travle Patong Beach. Værelserne er dejlige, meget rent og rummeligt. Vaskeservice er fremragende; de returnerede mit tøj den samme dag, selv om jeg afleverede det for sent.
Personalet er for det meste hjælpsomme, men nogle af dem gad ikke hilse på mig, når jeg henvendte mig til dem. De der hjalp mig talte fint engelsk.

1  Tak, AndresE74
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Patong
0,1 km væk
Elegancy Sansabai Hotel
Nr. 92 af 334 i Patong
80 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Tony Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Tony Resort

Adresse: 206/30 Rat-U-thit 200 pee Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand
Beliggenhed: Thailand > Phuket > Kathu > Patong
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Restaurant Roomservice Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 20 bedste feriestedshotel i Patong
Prisområde: 170 kr.-1.272 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3,5 stjerner — Tony Resort 3.5*
Antal værelser: 102
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Tony Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Tony Hotel Patong
Tony Resort Patong

Er dette din TripAdvisor-registrering?