“God mad for pengenr”

Køkkener: Thai
Velegnet til: Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Manden er vetiberedt, vi spiser thai mad, betjeningen er venlig. Det er nok ikke det mest hyggelige sted men rigtig pænt og rent.

Tak, Børge A

Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

Rigtig god mad og dejlig betjening. Rent og pænt. Helt sikkert et sted jeg vil komme igen.
Virkelig et besøg værd.

Dato for besøg: april 2019
Tak, dortez2019
Anmeldt 9. oktober 2018 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad på denne hyggelige og autentiske restaurant. Meget søde tjenere. Rigtig fornuftige priser

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, mikaelandersen2018
Anmeldt 9. oktober 2018 fra mobile enheder

En lille lokal billig restaurant, som laver virkelig god thailandsk mad. Personalet er så søde og venlige. Vi anbefaler helt klart denne restaurant

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, elskemik
Anmeldt 20. juli 2016 fra mobile enheder

Meget god mad og rigtig god betjening af en sød tjener.
Immanuel syntes hans vandmelon shake var fantastisk.
Min grønne karry var lidt for turistet efter min smag.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, White S

Rejsende, der kiggede på Patong Corner Restaurant, kiggede også på

Har du været i Patong Corner Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!