36 $
29 $
  • Gratis parkering
Burasari Resort(Patong)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 21/07
Book nu, betal under opholdet
112 $
99 $
  • Morgenmad inkluderet
Phuket Graceland Resort & Spa(Patong)(Meget for pengene!)
128 $
95 $
  • Morgenmad inkluderet
Deevana Patong Resort & Spa(Patong)(Meget for pengene!)
63 $
50 $
Amari Phuket(Patong)
168 $
140 $
  • Gratis parkering
Andaman Beach Suites Hotel(Patong)(Meget for pengene!)
102 $
48 $
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 54 $ pr. overnatning.

Deevana Plaza Phuket Patong(Patong)(Meget for pengene!)
123 $
89 $
  • Gratis parkering
Seaview Patong Hotel(Patong)(Meget for pengene!)
79 $
64 $
Priceline
  • Morgenmad inkluderet
The Bliss South Beach Patong(Patong)(Meget for pengene!)
141 $
96 $
Priceline
Anmeldt for 18. februar 2016 fra mobile enheder

Vi bookede via club accorhotels og var mere end tilfredse med vores ophold. Hotelet ligger perfekt på en bakkeskråning med det skønneste udsigt til Patong-by og strand. Vi rejste m 2 små på næsten 4 år og havde et stort familie værelse med køjeseng til børnene. Takker være det venlige og servicemindede personale så var vores 3 overnatninger på stedet perfekte. Pool var opdelt i 3 plateau og den nederste var tiltænkt børnene med bassin på 0,5 0,65 og lidt over 1 meter. Der var tilmed en jacuzzi til os forældre..
Vi kommer sikkert igen hvis vi er i området.
PS. Vil anbefale dette sted også til dem der ikke kan tåle trapper osv, da hotelet har en lille vogn som kører gæsterne fra toppen/receptionsområde til gadeplan for enden sf Bakken.. Og ydermere er der free shuttlebus til bymidte/Jungceylon center :)
De bedste hilsner
Fam Borup

Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Tak, D_Popovic_1973
Anmeldt for 6. august 2015

Som fast feriegæst i hele februar gennem 10 år. Vil jeg godt udtrykke min begejstring for jeres fantastiske hotel og den fantastiske service som de profesionelle ansatte på alle niveauer yder. Resauranterne og alle faciliteter er i topklasse og vi glæder os til igen i 2016 at tilbringe hele februar i værl 817 . En særlig hilsen til Nina som vi glæder os til gense.
De kærligste hilsner fra Susanne og Søren Elkær-Hansen Dragør Danmark.

Værelsestip: Værelse med havudsigt
  • Overnattede: februar 2015, rejste med familie
Tak, søren e
Sirisupa C, Guest Relations Manager hos Novotel Phuket Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. august 2015

Kære søren e

Wow !!! Tak så meget for 5 stjerner anmeldelse af dit afkast på hvert år!

Vi har virkelig sætter pris på de venlige ord, og jeg har bestået disse på - smiler alle runde! Også vi virkelig værdsat, at du imponeret Værelset, vi forudsat. Den kulinariske holdet var også rigtig glad for at få nævnt for maden.

Jeg ville være glad for at byde dig velkommen tilbage med nice memories igen! bedes du kontakte os direkte for at gøre eventuelle ordninger til din næste afkast på res@novotelphuket.com.

Anmeldt for 25. marts 2015

Dette hotels store fordel er, at man selv kan vælge om man er til rolige omgivelser på hotellet, til dejlig strandliv eller til det vilde natteliv i Patong downtown. Personale og service er helt i top. Især Dea´s smil var helt uimodståeligt. Rigtig god og righoldig morgenbuffet, dejlig Thai-restaurant og gode rene værelser med stor balkon, vores med flot udsigt over Patong bugten. På grund af den store højdeforskel er der rigtig mange trapper, så det er ikke velegnet for gangbesværede. Til gengæld er der fin service med shuttle bus op og ned af bakken samt til down town. Alt i alt et rigtig dejligt feriested. Niels Ove Madsen

• Overnattede: marts 2015, rejste som par
Tak, NielsOve M
Sirisupa C, Guest Relations Manager hos Novotel Phuket Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. marts 2015

Kære NielsOve M,

Tak så meget for en dejlig gennemgang og fremhæve holdet. Vi har virkelig sætter pris på de venlige ord, og jeg har bestået disse på - smiler alle runde! Holdet var også virkelig glad for at få en omtale for den store tjeneste, mest vigtige ting at motivere personalet. Også vi virkelig sætter pris på, at du imponeret værelse med havudsigt, som vi leverede.

Den kulinariske holdet var også rigtig glad for morgenmad kommentarer på begge restauranter, vigtigste måltid på dagen.

Jeg håber virkelig, at vi kan byde dig velkommen tilbage i den nærmeste fremtid, og nyd en chance for at se efter dig igen.

Anmeldt for 7. marts 2015

Et fantastisk godt hotel, det er nu 3 gang vi holder vores vinterferie på dette dejlige hotel det ligger lidt oppe med en pragtfuld udsigt over adamanhavet, stille og ikke for meget larm men alligevel så man fornemmer der er liv omkring hotellet som har rigtig gode faciliteter, servicen fra personalet kender ingen grænser, en ovenud venlig modtagelse modtager man fra bagage og receptionspersonale, og ligeså i restauranten, hvor der er stort udvalg i a la carte og ikke mindst deres store buffét, der er 3 dejlige afsatse med pools som er meget børnevenlige.
Der er cá 10 min. gang til det pulserende natteliv i Patong By, med alle deres kopi handlere, dette er i sig selv en oplevelse, jo der er meget festlig for enhver smag.
Vi skal hermed takke NINA og personalet for en dejlig ferie og på gensyn i 2016.

Lidt malurt skal der desvære og så være plads til, men som ikke har noget med Hotellet at gøre, det er stranden i Patong Beach, myndighederne/militæret har fjernet alle former for udlejning af liggestole, så alle gamle som unge skal ligge direkte på et håndklæde i sandet, det er fandme træls.

Med venlig hilsen
Finn Borg Larsen

Værelsestip: værelser på sydsiden
  • Overnattede: februar 2015, rejste som par
Tak, finn103
Sirisupa C, Guest Relations Manager hos Novotel Phuket Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. marts 2015

Kære Finn103

Tak så meget for en dejlig gennemgang og fremhæve holdet. Vi har virkelig sætter pris på de venlige ord, og jeg har bestået disse på - smiler alle runde! Holdet var også virkelig glad for at få en omtale for den store tjeneste - især NINA, mest vigtige ting at motivere personalet.

Tak igen for at anbefale os til alle, og hvis din planlægning til at lede denne måde igen - lad mig det vide på res@novotelphuket.com og jeg vil hjælpe med at gøre eventuelle ordninger, du har brug for.

Anmeldt for 12. februar 2015

Dejligt hotel i frodige omgivelser og alligevel i gåafstand til Patong by langs strandpromenaden. Der er en god udsigt fra hotellet, der har 3 pools i forskudt plan. Hele hotelområdet er præget af en fredelig og rolig atmosfære.

Lækker morgenbuffet, og restauranten serverer i øvrigt rigtig god thai food. Vi kan også anbefale de forskellige spa-behandlinger, selvom de er lidt dyrere end på stranden og i Patong By.

Alle medarbejdere - og vi mener dem alle - gjorde en fantastisk indsats, så vi følte os velkommen og havde en god ferie.

Vi vil dog især nævne Jay i receptionen, Dea, Da og Pa-Papir i Coffee Restaurant. Vi vil savne deres service, de glade ansigter og dejlige smil.

Her vil vi gerne bo igen, da vi føler, at vi fik fuld valuta for pengene.

Overnattede: januar 2015, rejste som par
Tak, Michael K