Burasari Resort(Patong)(Meget for pengene!)
106 $
99 $
  • Morgenmad inkluderet
Phuket Graceland Resort & Spa(Patong)(Meget for pengene!)
114 $
95 $
  • Morgenmad inkluderet
The Bliss South Beach Patong(Patong)(Meget for pengene!)
102 $
92 $
35 $
26 $
  • Gratis parkering
Deevana Patong Resort & Spa(Patong)(Meget for pengene!)
63 $
50 $
Amari Phuket(Patong)
167 $
156 $
Amari.com
  • Gratis parkering
Andaman Beach Suites Hotel(Patong)(Meget for pengene!)
96 $
51 $
  • Gratis parkering
Deevana Plaza Phuket Patong(Patong)(Meget for pengene!)
114 $
88 $
  • Gratis parkering
Seaview Patong Hotel(Patong)(Meget for pengene!)
73 $
59 $
Priceline
Anmeldt for 12. februar 2015

Dejligt hotel i frodige omgivelser og alligevel i gåafstand til Patong by langs strandpromenaden. Der er en god udsigt fra hotellet, der har 3 pools i forskudt plan. Hele hotelområdet er præget af en fredelig og rolig atmosfære.

Lækker morgenbuffet, og restauranten serverer i øvrigt rigtig god thai food. Vi kan også anbefale de forskellige spa-behandlinger, selvom de er lidt dyrere end på stranden og i Patong By.

Alle medarbejdere - og vi mener dem alle - gjorde en fantastisk indsats, så vi følte os velkommen og havde en god ferie.

Vi vil dog især nævne Jay i receptionen, Dea, Da og Pa-Papir i Coffee Restaurant. Vi vil savne deres service, de glade ansigter og dejlige smil.

Her vil vi gerne bo igen, da vi føler, at vi fik fuld valuta for pengene.

Overnattede: januar 2015, rejste som par
Tak, Michael K
Anmeldt for 2. december 2014

Novotel Phuket Resort er et utroligt smukt og velfungerende hotel, med en fantastisk service og utrolig god restaurant. Vi fejrede jul og nytår på hotellet og synes det var to utrolig gode oplevelser især nytårs aften var god med et utrolig flot fyrværkeri show og en lækker buffet med noget for enhver smag! Poolen på hotellet er også utrolig flot i tre niveau hvilket jeg synes gør hotellet ekstra flot!

• Overnattede: januar 2014, rejste med familie
Tak, Søren H
Anmeldt for 11. marts 2013

Super beligenhed i forhold til byen. Tæt på det hele, men alligevel er der stille og roligt ved hotellet. Personalet er altid meget hjælpsomme og venlige. Hotellet er noget slidt, men er i gang med en renovering!!
Fra de fleste balkoner har man en fantastisk havudsigt.
Morgenmaden er helt ok.
Der er rent og pænt alle steder.
Der er gratis wifi samt shuttle bus til centrum af Patong!!

Overnattede: februar 2013, rejste med venner
Tak, Voucher230037
Anmeldt for 22. september 2012 fra mobile enheder

Et fantastisk hotel, med super god betjening, Top klasse restauranter på hotellet.super udsigtpunkt,
Det eneste der ikke er godt er, Der er for mange trapper,kan ikke anbefales for dårligt gående.Men et hotel jeg vil vende tilbage til.

• Overnattede: januar 2012
Tak, bjarne10
Anmeldt for 16. oktober 2011

Der var dårlig service og vejligledning ved front desk, da vi åbenbart havde lavet en fejlbookning. Vi betalte så næste lige så meget ved frontdesk for en opgradering, og ja til et bedre værelse. Da vi kom til morgenmad næste morgen fik vi så at vide at den ikke var med morgenmad, det ville de så have yderligere for.
Så husk at CHECKE jeres bekræftelse godt, for der er ikke meget hjælp at hente når du er her.
Ligger meget dårlig i forhold til strand, og seawiewværelserne er lige ud li meget trafikeret vej.

• Overnattede: oktober 2011, rejste med familie
Tak, betina m