“3 ugers ferie”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Novotel Phuket Resort
Vurderet som nr. 10 ud af 329 hoteller i Patong
Anmeldt 7. marts 2015

Et fantastisk godt hotel, det er nu 3 gang vi holder vores vinterferie på dette dejlige hotel det ligger lidt oppe med en pragtfuld udsigt over adamanhavet, stille og ikke for meget larm men alligevel så man fornemmer der er liv omkring hotellet som har rigtig gode faciliteter, servicen fra personalet kender ingen grænser, en ovenud venlig modtagelse modtager man fra bagage og receptionspersonale, og ligeså i restauranten, hvor der er stort udvalg i a la carte og ikke mindst deres store buffét, der er 3 dejlige afsatse med pools som er meget børnevenlige.
Der er cá 10 min. gang til det pulserende natteliv i Patong By, med alle deres kopi handlere, dette er i sig selv en oplevelse, jo der er meget festlig for enhver smag.
Vi skal hermed takke NINA og personalet for en dejlig ferie og på gensyn i 2016.

Lidt malurt skal der desvære og så være plads til, men som ikke har noget med Hotellet at gøre, det er stranden i Patong Beach, myndighederne/militæret har fjernet alle former for udlejning af liggestole, så alle gamle som unge skal ligge direkte på et håndklæde i sandet, det er fandme træls.

Med venlig hilsen
Finn Borg Larsen

Værelsestip: værelser på sydsiden
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Februar 2015, rejste som par
Tak, finn103
Sirisupa C, Guest Relations Manager hos Novotel Phuket Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. marts 2015

Kære Finn103

Tak så meget for en dejlig gennemgang og fremhæve holdet. Vi har virkelig sætter pris på de venlige ord, og jeg har bestået disse på - smiler alle runde! Holdet var også virkelig glad for at få en omtale for den store tjeneste - især NINA, mest vigtige ting at motivere personalet.

Den kulinariske holdet var også rigtig glad for morgenmad kommentarer på begge restauranter, vigtigste måltid på dagen.

Tak igen for at anbefale os til alle, og hvis din planlægning til at lede denne måde igen - lad mig det vide på res@novotelphuket.com og jeg vil hjælpe med at gøre eventuelle ordninger, du har brug for.

Med venlig personlige hilsen,

Sirisupa C.
Guest Service Manager
Novotel Phuket Resort

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12. februar 2015

Dejligt hotel i frodige omgivelser og alligevel i gåafstand til Patong by langs strandpromenaden. Der er en god udsigt fra hotellet, der har 3 pools i forskudt plan. Hele hotelområdet er præget af en fredelig og rolig atmosfære.

Lækker morgenbuffet, og restauranten serverer i øvrigt rigtig god thai food. Vi kan også anbefale de forskellige spa-behandlinger, selvom de er lidt dyrere end på stranden og i Patong By.

Alle medarbejdere - og vi mener dem alle - gjorde en fantastisk indsats, så vi følte os velkommen og havde en god ferie.

Vi vil dog især nævne Jay i receptionen, Dea, Da og Pa-Papir i Coffee Restaurant. Vi vil savne deres service, de glade ansigter og dejlige smil.

Her vil vi gerne bo igen, da vi føler, at vi fik fuld valuta for pengene.

Overnattede: Januar 2015, rejste som par
Tak, Michael K
Anmeldt 2. december 2014

Novotel Phuket Resort er et utroligt smukt og velfungerende hotel, med en fantastisk service og utrolig god restaurant. Vi fejrede jul og nytår på hotellet og synes det var to utrolig gode oplevelser især nytårs aften var god med et utrolig flot fyrværkeri show og en lækker buffet med noget for enhver smag! Poolen på hotellet er også utrolig flot i tre niveau hvilket jeg synes gør hotellet ekstra flot!

• Overnattede: Januar 2014, rejste med familie
Tak, Søren H
Anmeldt 11. marts 2013

Super beligenhed i forhold til byen. Tæt på det hele, men alligevel er der stille og roligt ved hotellet. Personalet er altid meget hjælpsomme og venlige. Hotellet er noget slidt, men er i gang med en renovering!!
Fra de fleste balkoner har man en fantastisk havudsigt.
Morgenmaden er helt ok.
Der er rent og pænt alle steder.
Der er gratis wifi samt shuttle bus til centrum af Patong!!

Overnattede: Februar 2013, rejste med venner
Tak, Voucher230037
Anmeldt 22. september 2012 fra mobile enheder

Et fantastisk hotel, med super god betjening, Top klasse restauranter på hotellet.super udsigtpunkt,
Det eneste der ikke er godt er, Der er for mange trapper,kan ikke anbefales for dårligt gående.Men et hotel jeg vil vende tilbage til.

• Overnattede: Januar 2012
Tak, bjarne10
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Patong
1.0 km væk
Amari Phuket
Nr. 2 af 329 i Patong
6.004 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Novotel Phuket Resort? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Novotel Phuket Resort

Adresse: 282, Phrabarami Road, Patong, Kathu, Phuket 83150, Thailand
Beliggenhed: Thailand > Phuket > Kathu > Patong
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for børn (børne-/familievenligt sted) Restaurant Roomservice Bustransport Suiter Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 4 bedste feriestedshotel i Patong
Nr. 9 luksushotel i Patong
Nr. 9 romantisk hotel i Patong
Nr. 13 familiehotel i Patong
Prisområde: 315 kr.-1.432 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Novotel Phuket Resort 4*
Antal værelser: 215
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, ACCOR, Booking.com, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Novotel Phuket Resort. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Novotel Phuket Hotel Patong
Novotel Hotel Phuket
Novotel Resort Phuket
Novotel Patong
Patong Novotel

Er dette din TripAdvisor-registrering?