“Overvurderet”

Karlssons Restaurant Patong
nr. 70 af 693 Restauranter i Patong
Køkkener: Europæisk, Steakhouse, Skandinavisk
Velegnet til: Store grupper, Familier med børn, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt for 25. februar 2018 fra mobile enheder

Alle vi talte med som er kommet i Patong gennem flere år fremhævede denne restaurant og den er også ok men ikke bedre end så mange andre. Har måske været det tidligere men nu blevet overhalet af nye restauranter.
Vi var 10 gæster afsted og alle var enige i det

Tak, Henrik S

Anmeldt for 19. januar 2018 fra mobile enheder

Besøgte stedet to gange. Første gang fik vi menu 1 og anden gang menu 2. Begge levede til fulde op til vores forventninger. Hyggelig restaurant med stort udvalg af internationale retter og thai retter. Venlig og imødekommende betjening. Kommer der helt sikkert igen. Rimelige priser.

Tak, Terndrup
Anmeldt for 15. februar 2017 fra mobile enheder

Har besøgt denne restaurant 2 gange .Dejligt velsmagende mad og fin service.Ligger lidt væk fra den største trafik i rolige omgivelser. De skulle have en svensk vært som har Været der de gange vi har besøgt stedet.Men han ser kun de gæster han KENDER. John Nørrebro

Tak, John Stig H
Anmeldt for 5. januar 2016 fra mobile enheder

Skøn mad.. Fantastisk kød, vel anrettet, hyggelig sted.. Skal prøves, og priserne er rimelige.. Hurra for Karlssons!

Tak, Michaeljuellarsen
Anmeldt for 26. juli 2012

Meget hyggelige Restaurant med fantastisk god mat. Denne er definitivt verdt et besøk... God service og hyggelige omgivelser.

• Stemning
Tak, runber

Har du været i Karlssons Restaurant Patong? Fortæl om dine oplevelser!