Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra 17,30 $
fra 17,84 $
fra 18,73 $
Anmeldt d. 19. januar 2020

det er lige som at gå på bakken i Danmark , støjene , men her sker der alt i form af underholding så dan selv et indtryk. skal ses

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, keld1234
Anmeldt d. 8. januar 2020 fra mobile enheder

Helt sikkert et besøg værd - men ikke for sarte sjæle!
Vi gik en tur op og ned. Satte os på en bar og kiggede på sjove mennesker. Dejlig aften.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, nickyrussell0
Anmeldt d. 8. januar 2020 fra mobile enheder

Gaden er meget travlt, specielt om aftenen.

Man kan bare vælge om hvilke bar man vil komme ind i.

Gaden er mest egnet til folk der vil feste sig igennem og kigge på dansere osv.
Men nogle af barene tilbyder lækre drinks.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Gaaba J
Anmeldt d. 20. december 2019 fra mobile enheder

Alt for turistet og der står promoter på gaden som vil sælge alt muligt og de tager ikke et nej for et nej. En oplevelse men det var alt for stressende for os og vi brød os ikke om det. Masser af massage og strip og ludere

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Chryzzzz
Anmeldt d. 15. november 2019 fra mobile enheder

Hvis man er på Phuket i Thailand, skal man ikke snyde sig selv for den oplevelse det nu engang er, at tage turen ned gennem Bangla Road.
Man skal dog være forberedt på høj musik, letpåklædte eller nøgne unge thaikvinder, der er parat til at tilbyde sig selv og deres ydelser.
Kan man se bort fra disse triste og barske realiteter, er gaden bestemt et besøg værd.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Lunde2135