“Rigtig god atmosfære”

Hippies Bar & Restaurant Ao-Nang
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. oktober 2016 fra mobile enheder

super hyggeligt sted hvor ejer og familie selv deltager. Konen laver fantastisk god mad og så er det tilmed meget billigt at spise her. Ejeren hygger om gæsterne og giver nogen gange et nummer på guitar. Hver aften er der levende musik hvor datteren synger, og det gør hun virkelig godt. Der er rigtig hyggelig stemning og man føler sig altid velkommen. Der er forskellige chill out grupper hvor man kan hygge sig med en drink efter maden.

Tak, Rejselykke

Anmeldt 21. juli 2016

Dette sted får virkelig en til at slappe af og nyde stemningen. Der er ildshow og rigtig god betjening.

Tak, CharlotteNordly
Anmeldt 15. september 2015 fra mobile enheder

Super super super lækkert originalt thaimad, men værter til 5 stjerner. Kan virkelig anbefale dette sted til andre!
Vi fik lækkert thaimad og en beskrivelse af hvor ingredienserne kom fra og en smule thai-undervisning om hvordan vi kan forklare os til retterne når vi kommer andre steder i Thailand.

Tak, Anne B
Anmeldt 16. juli 2015 fra mobile enheder

Det er den hyggeligste restaurant ever stilen er afslappet og du kan få et slag 4 på stribe eller billard mens du venter på maden. Der er musik og ildshow i højsæsonen. Personalet er eminente og utrolig søde elsker stedet skal prøves

Tak, Rikke D
Anmeldt 9. december 2014 fra mobile enheder

For 4. gang på 10 dage er vi på Hippies
God stemning, dejlige mad og fantastisk menesker i køkkenet og på gulvet
Det kan kun anbefales at prøve.....

Tak, Peter D

Rejsende, der kiggede på Hippies Bar & Restaurant Ao-Nang, kiggede også på

Har du været i Hippies Bar & Restaurant Ao-Nang? Fortæl om dine oplevelser!