“Bedste morgenmad”

Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Morgenmad
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi spiste her alle dage vi var på krabi, prøv deres smootie Bowl og ellers kan du trygt bestille alt fra menu kortet.

Tak, laerkerose

Anmeldt 7. november 2019 fra mobile enheder

Restaurant med historie. Vi hyggede os med middag første aften i Krabi town. Udsøgt tomatsuppe med virkelig lækker hjemmebagt brød ost og tomat. Dernæst paneret kylling med kogte grøntsager. Så utrolig lækkert. Bestemt et besøg værd

Dato for besøg: november 2019
Tak, SusanneC317
Anmeldt 13. januar 2019 fra mobile enheder

Jeg gik derned en morgen kl 8.15 for at hente take away da jeg selv og familien skulle på tur. Vores lille pige sov derfor havde kæresten og jeg aftalt at gå på skift. Da jeg kom derned bestilte jeg hurtigt, men ventede så i rigtig lang tid på maden som jeg ellers havde valgt meget simpel.

Derfor vil jeg sige lækker mad, men rigtig langsom service. Godt sted hvis du har god tid. God kaffe!

Dato for besøg: januar 2019
1  Tak, rikken201
Anmeldt 2. marts 2017 fra mobile enheder

Vi fik morgenmad og senere frokost. Maden var rigtig god og pænt anrettet. Venligt og serviceminded personale.

Hvis vi kommer til Krabi igen spiser vi her!

Dato for besøg: marts 2017
Tak, ChristianSega2
Anmeldt 29. februar 2016 fra mobile enheder

Kaffen var god og dejlig stærk (den bedste espresso i Thailand indtil nu).

Morgenmaden var okay ikke noget specielt men dog over middel.

Prisen... Tjaa når man ikke køber lokal mad så koster den lidt mere, men rimeligt niveau.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, capertine

Rejsende, der kiggede på May & Mark Restaurant, kiggede også på

Krabi Town, Krabi Province

Har du været i May & Mark Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!