“Det bedste mad og de venligste mennesker”

Blue Rice Restaurant by Apple & Noi
Køkkener: Thai, Sund
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Spiste her vores sidste aften i Kancanaburi og vi fik serveret det lækreste Thai mad af de sødeste og venligste mennesker. Har rejst over 3 måneder i Thailand og det her er noget af det lækreste mad vi har fået.
Kan varmt anbefale stedet og vi ville helt klart spise her igen.

Tak, Karina A

Anmeldt 23. august 2016

Fik et dejligt typisk thai måltid med blå ris, god atmosfære og meget høflig og venlifg betjening, priserne er rimelige i forhold til kvalitet og steds beliggenhed

Tak, pallebudde
Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

Maden var fin til billige penge. Personalet venligt og meget imødekommende. Alt i alt en fin oplevelse men ikke over gennemsnittet.

Tak, Nanna L
Anmeldt 22. august 2015 fra mobile enheder

Hvis I befinder jer i Kantanaburi er Blue Rise restaurant værd at besøge. Det er lækker traditionel thaimad og specielt deres massaman Curry Kan anbefales. Når man er gæst hos Apple og Noi Kan man med det samme mærke at det er to kvinder der går op i at give deres gæster en god oplevelse. Også personalet er venligt og man kan også mærke at de gør en indsats for at man får en god oplevelse.

Tak, Ana B
Anmeldt 16. februar 2013

Det er måske lidt i den dyre ende - men det er dejligt at sidde på terassen og kigge ud over Kwai med så god mad på bordet. Vi bestilte alt for meget og spiste det hele - to dage i træk- Et must for alle, der elsker thaimad

1  Tak, Clauslarsen

Rejsende, der kiggede på Blue Rice Restaurant by Apple & Noi, kiggede også på

Kanchanaburi, Kanchanaburi Province

Har du været i Blue Rice Restaurant by Apple & Noi? Fortæl om dine oplevelser!