“skal opleves”

61,40 $*
Bridge on River Kwai from Bangkok
94,71 $*
og derover
Private Tour: Thai Burma Death Railway Bridge on the River Kwai Tour from...
137,33 $*
Full-Day River Kwai Tour from Bangkok
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 21. februar 2016

Når man nu er i Kanchanaburi, må man ikke snyde sig selv for at vandre en tur over denne bro, og evt spise på en af de flydende restauranter ved siden af broen

Tak, 300JJA

Anmeldt 19. februar 2016

Boede 2 nætter på hotel U Inchantree Kanchanaburi, som ligger ned til floden og tæt på broen. Det er ligesom man mærker historiens vingesus i området, ved at sejle med longtailbåd om dagen og flodpram om aftenen, hvor vi spiste. Da vi nærmede os broen blev der spillet Bridge On The River Kwai March. (Tjener vi vil ha' mere øl)

Tak, Tove568
Anmeldt 11. marts 2015

En uforglemlig tur hvor vi overnattede i det mest fantastiske jungle hotel med små hytter rundt mellem bassiner med fisk kæmpe træer og ciklider så smukt heller ikke sidste gang

Tak, Anni A
Anmeldt 7. marts 2015

Broen ligger meget idyllisk, og der er en meget god atmosfære. Der er en del boder, hvor det er muligt at købe forskellige varer. Når man går over broen, får man følelsen af at være med i et stykke historie. Virkelig en god oplevelse.

Tak, Karin Kjær J
Anmeldt 3. september 2013

Det er altså lidt fantastisk at stå her i virkeligheden. Måske bare en bro, men en bro med historie. Mange, mange mennesker led forfærdeligt og rigtig mange døde under de usle forhold da japanerne tvang dem til at bygge denne bro. De fleste af os kender vel filmen!

1  Tak, KarstenJensen

Rejsende, der kiggede på Bridge Over the River Kwai, kiggede også på

Kanchanaburi, Kanchanaburi Province

Har du været i Bridge Over the River Kwai? Fortæl om dine oplevelser!