Anmeldt 21. februar 2016

Dejligt resort som ligger med udsigt til floden Kwai og ikke langt fra broen over floden Kwai. Små værelser med adgang til gårdhave, som ikke er meget bevendt. Dejlig lille swimmingpool, med udsigt over floden. Fra restauranten har man ligeledes udsigt over floden.

Værelsestip: husk myggebalsam
  • Overnattede: februar 2016, rejste med familie
Tak, 300JJA
Anmeldt 31. januar 2016

Hotellet, som vi boede i 2 nætter ligger ved meget smukke omgivelser lige ned til River Kwai.
Herlig restaurant, hvor man kan sidde udenfor og se ud over landskabet ved floden.
Morgenmaden var rigtig fin, også for os europæer.
Spiste den ene aften i haven, den næste aften stod vi på en båd fra hotellet, hvor vi spiste, imens vi sejlede henad floden. Maden var begge aftner rigtig gode.
Værelset er meget lille, næsten ingen plads til bagage, man må sno sig. Vi havde 2 store kufferter samt 2 tasker, og den ene kuffert kunne kun stå oprejst.
Senge/madrasser/sengetøj og badeværelset var der ikke noget at klage over.
Wi-fi var gratis og fungerede godt.

Overnattede: november 2015
Tak, Tove568
Anmeldt 27. marts 2014

Dejligt lille hotel, beliggende lige ved flodbredden og 100 meter fra broen over River Kwai. Service er i top. Når man kommer udmattende hjem, får man straks en kold vaskeklud. Det er skønt. Personalet er flinke og hjælpsomme. Morgenmad og aftensmad helt i orden. Det eneste minus er at værelserne er lidt små, men omvendt, er de godt indrettede.
Poolen er lille, men dejlig at være i, hvorfra man kan nyde udsigt over floden. I fitnesrummet er der et løbebånd og en croistrainere. Det benyttede vi os af flere gange. Man kan tænde for aircon, mens man træner, så det er godt. Vi vil helt klart anbefale dette hotel til andre

• Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, Gourmethajerne N
Anmeldt 26. januar 2013

Rigtig dejligt hotel. Indgang til alle værelser fra svalegang eller gård. Ingen udsigt fra værelse og kun en lille ubrugelig balkon på værelset, men til gengæld en fremragende udsigtsterrasse til fælles brug helt ude på brinken til floden. Hotellets restaurant er ikke noget særligt. Det er til gengæld naborestauranten Loft. Thaimad af høj klasse, lækkert design, jazz o.s.v. Dejligt med fri benyttelse af cykler. Book jeres ture et andet sted, hotellets priser er for høje. Gode senge i et meget lille værelse.

• Overnattede: januar 2013, rejste som par
Tak, udoghjem
Anmeldt 10. januar 2013

Vi var her 3 nætter. Ligger lige ved floden lille sted med god restaurant. Værelser lidt små men er ok. Poolen er lille men er fin til en afkøling efter en varm dag. Har en meget afslappet stemning. Ligger i gå afstand til broen som også kan ses fra hotellet. De ansatte er som de fleste steder i Thailand meget venlige.

• Overnattede: januar 2013
Tak, THB1234