Anmeldt 1. november 2016

Hyggeligt hotel med pæne rene værelser. Samt et venligt personale.
Ligger tæt på en dejlig strand.
Er desuden en swimmingpool tilhørende
Gode spisesteder , samt shoppingcentre
Kan anbefales til både par og børnefamilier.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, tomdar56
Anmeldt 14. november 2015 fra mobile enheder

God beliggenhed i forhold til byen og stranden (max 2 min. Til dejlig strand) God størrelse på værelserne, bløde senge, A/C virker godt, sødt og hjælpsomt personale, rene håndklæder hver dag og efter du har været på stranden, ligger på en hyggelig gade blandt andre hoteller :-)
Eneste 2 ting der gør hotellet ikke får 5 stjerner er: morgenmaden var dårlig og blev ikke fyldt op medmindre du bad dem specifikt om at "hente"/fylde noget op :(
Det andet minus var at badeværelset lugtede råddent og af kloak hele tiden, hvilket var ret klamt og ubehageligt.
Men ellers er det et fint hotel til ok penge :-)

Overnattede: november 2015, rejste med venner
Tak, nannaemilie
Anmeldt 21. juli 2015 fra mobile enheder

Ganske udemærket City hotel med en ganske god beliggenhed lige op af hvor tingene ske i hua hin og ikke langt til stranden og hjælpsomme og søde personale som er behjælpelige på alle måder , hvis du bestiller dette hotel så husk at få morgenmad med i prisen , da det ellers er lidt overpris at tilkøbe , og brug deres egen hjemmeside til at bestille fra ellers får du ikke den bedste pris

Overnattede: juli 2015, rejste alene
Tak, Michael C
Anmeldt 25. december 2014 fra mobile enheder

Godt lille hotel i lille sidegade til hovedgaden - 100 meter fra fremragende sandstrand - gode værelser med balkon, aircon, køleskab, tv og safe. Absolut rimelige priser - Serviceniveauet på hotellet, hjælpsomheden fra personale og imødekommenheden er i særklasse i top. Kan klart anbefales til dem hvor behovet for komfort ikke ligger på fem stjerner

Overnattede: december 2014, rejste med venner
Tak, Clauslj
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 25. november 2014 fra mobile enheder

Da vi kom ud fra busstationen og steg ind i en lokal kvindes suv taxi, ville jeg lyve, hvis jeg sagde at jeg ikke var skeptisk, da hun udbrød at hun ville tage os til et 'pænt' hotel. Nye i Hua Hin, var vi overladt til kvindens nåde og efter en overbetalt og kort rejse, parkerede vi nær Thipurai Beach Hotel. Det var afgjort en perle af et sted. De smalle gader, der fører op til det, minder mig om en lille vej i Europa, og stien, som fører ned til stranden, fik mig til at føle som om jeg var seks år gammel igen. Priserne var ret gode for højsæsonen, og den smukke direktør havde meget gode engelsk kendskaber og var meget høflig. Den unge mand, som også stod i receptionen, var også meget hjælpsom. Vi blev kun en nat og tog en ekstra seng, men jeg ville ikke have noget imod at blive her nogle flere nætter. Som prikken over i'et var strandvinden ved midnat på balkonen, hvilket var uden sidestykke og uovertruffen sammenlignet med ethvert andet strandhotel jeg har været på. Kan afgjort stærkt anbefales.

Tak, DhakaFubar
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original