Google
Sådan kan du opleve Hua Hin Night Market
fra 525,67 $
fra 126,51 $
Anmeldt d. 6. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var i hua hin i jul og nytår, nattemarkedet er stadig vildt godt besøgt....vi nyder at gå rundt og finde sjove små dimser mm

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, LarsHenrik
Anmeldt d. 27. november 2019

Natmarked, hver aften..
Mange små spiseboder, med meget dårlig hygiejne..
Så skulle ikke nyde noget mad der..
Mange boder med stort udvalg af tøj, til billige penge, masser af Thai souvenirer

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, 585bjarke
Anmeldt d. 23. august 2019 fra mobile enheder

Det var et rigtigt hyggeligt marked. Der var en masse at kigge på og udvalget af varer var stort. Masser af friske fisk.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, SusanneP328
Anmeldt d. 29. juli 2019 fra mobile enheder

Stort marked med masser af sjove og billige kopi varer og souvenirer. Pas på spisesteder med skræmmende dårlig hygiejne og madvarer som ligger åbent ude i 30c uden køling. Nej, jeg tør ikke prøve det. Gå efter det rene og sikre

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, KurtHT
Anmeldt d. 2. juli 2019

Mange forskellige boder. Alt lige fra pop-Up kort, tøj, mad, tasker. Osv.
Fin oplevelse - prut om priserne

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, hellekthygesen