“Udflugt”
Anmeldelse af Wat Khao Takiap

Wat Khao Takiap
Anmeldt for 30. december 2017 fra mobile enheder

Ikke et sted jeg vil anbefale, meget beskidt og skrald alle steder. Aber overalt og de er aggressive, selv munkene skyder med slangebøsser efter dem?
Kommer ikke igen

Tak, Chris kjær J
Filtrér

Anmeldt for 16. september 2017 fra mobile enheder

Fascinerende tempel på toppen af bjerget, med en flot flot udsigt over Huahin. Sæt dig ned og lad roen falde på dig, langt fra hverdagens stress og jag.

Er du til dyr i bur eller Zoologisk have, så brug tiden på noget andet end Abebjerget, men vil du opleve Aber tæt på, og på godt og ondt så er dette stedet.

Tak, johnni a
Anmeldt for 14. august 2017

flot udsigt, aber overalt, må kun fodres når folk står i et bur og fodrer dem. Generalt er det ikke noget særligt. Kan ikke anbefales at køre langt for.

Tak, Mads P
Anmeldt for 5. august 2017

Der er aber ved parkeringspladsen, og de komme hen til en. Der er god chance for at tage et godt billede af aberne.
Super flot udsigt

Tak, Tina R
Anmeldt for 23. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgte Wat Khao Takiap med min familie. Det minder mest af alt om en losseplads. Aber ekskrementer og affald. Ikke et sted jeg vil anbefale til andre.
Aberne er nærgående og har nærmest overtaget styringen.
Dog skal det siges at udsigten var ret smuk fra templet.

Tak, Nich75

Rejsende, der kiggede på Wat Khao Takiap, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Wat Khao Takiap? Fortæl om dine oplevelser!