Book på forhånd

oversat af Google
Sådan kan du opleve Wat Khao Takiap
fra 63,33 $
Anmeldt d. 5. august 2017

Der er aber ved parkeringspladsen, og de komme hen til en. Der er god chance for at tage et godt billede af aberne.
Super flot udsigt

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Tina R
Anmeldt d. 23. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgte Wat Khao Takiap med min familie. Det minder mest af alt om en losseplads. Aber ekskrementer og affald. Ikke et sted jeg vil anbefale til andre.
Aberne er nærgående og har nærmest overtaget styringen.
Dog skal det siges at udsigten var ret smuk fra templet.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Nich75
Anmeldt d. 9. december 2016 fra mobile enheder

"Abe bjerget" som folk kalder det. Lever op til det med aberne.. mange mange aber overalt.. :)) (men må ikke fodres, fortæller skiltene ) --- først op af en del trapper så en lille stejl bakke.. så er du på pladsen med boder osv. Så trapper igen op til templet. Smuk udsigt .. must see !

Dato for oplevelse: december 2016
Tak, Frederik J
Anmeldt d. 28. november 2016 fra mobile enheder

Er man i Hua Hin skal man også besøge Wat Khao Kabiap, templet som ligger højt oppe og alle aberne....

Dato for oplevelse: november 2016
Tak, pobedk
Anmeldt d. 17. november 2016 fra mobile enheder

Vi kørte med tuk-tuk til bjerget, og mine børn var meget begejstrede, da de så de første aber. Vi så ikke nogen steder, hvor de længere solgte bananer mv til aberne. Istedet var der en opslag med en advarsel, at de ikke længere fodrer aber, og et foto af en dame, der var blevet bidt. De har tydeligvis haft problemer med aggressive aber. Vi mødte en dame, som ville have os til at købe is til en bestemt abe ved hendes butik. Der er rigtig mange aber på bjerget, og mange bygninger er forladte og forfaldne.

Dato for oplevelse: november 2016
1  Tak, Tine E