“turistpræget”
Anmeldelse af Wat Khao Takiap

Wat Khao Takiap
Anmeldt 14. august 2017

flot udsigt, aber overalt, må kun fodres når folk står i et bur og fodrer dem. Generalt er det ikke noget særligt. Kan ikke anbefales at køre langt for.

Tak, Mads P
Filtrér

Anmeldt 5. august 2017

Der er aber ved parkeringspladsen, og de komme hen til en. Der er god chance for at tage et godt billede af aberne.
Super flot udsigt

Tak, Tina R
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgte Wat Khao Takiap med min familie. Det minder mest af alt om en losseplads. Aber ekskrementer og affald. Ikke et sted jeg vil anbefale til andre.
Aberne er nærgående og har nærmest overtaget styringen.
Dog skal det siges at udsigten var ret smuk fra templet.

Tak, Nich75
Anmeldt 9. december 2016 fra mobile enheder

"Abe bjerget" som folk kalder det. Lever op til det med aberne.. mange mange aber overalt.. :)) (men må ikke fodres, fortæller skiltene ) --- først op af en del trapper så en lille stejl bakke.. så er du på pladsen med boder osv. Så trapper igen op til templet. Smuk udsigt .. must see !

Tak, Frederik J
Anmeldt 28. november 2016 fra mobile enheder

Er man i Hua Hin skal man også besøge Wat Khao Kabiap, templet som ligger højt oppe og alle aberne....

Tak, pobedk

Rejsende, der kiggede på Wat Khao Takiap, kiggede også på

Hua Hin, Prachuap Khiri Khan Province

Har du været i Wat Khao Takiap? Fortæl om dine oplevelser!